neděle 3. května 2009

41. Den

Nedele, ... prvni majova nedele ...




Co jsme dnes delala ja cele dopoledne asi ani psat nemusim, co? ;-)
Jenom pro upresneni,... ta zadni hromadla vlevo je moje dohromady s Alexem,... ostatni je Neny



Jeste tady mam "PAR" ponozek a kalhotek na slozeni. Jak ja to nerada delam!




Alex odjel rano v 7 hodin na kole a vratil se ve 13 hodin. Dali si dnes 180km a byl zniceny a unaveny. Ja jsem s Neny zrovna obedvala a tak se Alex taky najedl a oblikli jsme se, ze pujdeme ven. Neny chtela jit zase na hriste a jezdit na kole. Stejne jako vcera nam cestou usnula a kdyz jsem ji probudila, ze jsme uz u hriste, tak byla protivna, do toho mel Alex taky naladu ne zrovna prijemnou, pes se mi motal pod nohama,.... proste minuta, kdy jsem se vytocila na maximum a nechala jsem je tam vsechny u auta a sla jsem pesky domu ;-)
Ovsem,.... vzala jsem si me nove boty a domu to bylo asi 5 km a ja uz na pul cesty jsem si rikala, jestli si mam sundat ty boty a jit bosa, nebo si zvolat taxika, nebo bojovat statecne dal a vydrzet. Vydrzela jsem. Doma jsem si oblepila nohy na 5 mistech, sedla si a pustila si tv.



Takze dnesni fotky jsou od Alexe,... fotak jsme nechala v aute, jinak bych neco nafotila cestou domu. Ten tam mel asi honky,... hlidat Neny na kole a na hristi, do toho psa a jeste delat fotky ;-)))



Dokonce i kyticku vyfotil,... a to jsem mela makro objektiv u sebe v tasce ;-)
Ze uz by se taky nakazil focenim???





A tady mi pry Neny trhala kyticky.





Prinesla mi je domu a hned kdyz prisla, tak se omluvila, ze zlobila a ze pry me ma moc rada a chce byt zase se mnou kamaradka ;-) Ty deti jsou proste bajecny!!!



3 komentáře:

  1. Dnes byly asi nějaké erupce na slunci, ne? :-) U nás jsem také zanechala tatínka doma a raději jela pryč :-).

    Foukám bebí!

    A ta hromada vyžehleného prádla mi připomněla, že mi tu také straší neuklizené...

    OdpovědětVymazat
  2. Jé ta je hodná! Ty děti jsou fakt úžasný!

    OdpovědětVymazat
  3. Žehlení fakt nemám ráda!!!!!!!!!! Alexovi se kytička moc povedla ;o)

    OdpovědětVymazat