sobota 23. května 2009

61. Den

Sobota, ... koupani ...




Dneska byl krasny den, ... venku 30 stupnu a slunicko cely den.

Alex byl dopoledne s Neny na anglictine a ja jsem udelala k obedu ovocne knedliky ,... Jahudky od vcera a jeste jsem tam dala maliny a boruvky. To byla mnamka. Ja miluji ovocne knedliky se strouhanym tvarohem, ale ten tady nemaji, tak davame "vanilkovou omacku". Alex se nestihal oblizovat, ja taky, jenom Neny nic moc. Ona skoro vubec neji sladke jidla. Neco jako palacinky, ovocne knedliky a jine sladke jidlo ji nic nerika, ... ona proste masicko ;-)))






Najedli jsme se venku na zahrade a Neny si tam hrala cele odpoledne.


Pohodicka







Potom Alexe napadlo, ze by jsme mohli uz vytahnout bazen, tak se slo na vec. Neny cela nadsena. Kdybych nemusela jit dnes do prace, tak by jsme byli urcite na koupalisti. Uvidime, jak bude zitra. Jestli bude jako dnes, tak urcite vyrazime.


Ja jsem se sla po 16 hodine pripravit do prace. Dnes jsem byla poprve na zkousku, ... tak mi kamoska, co tam dela vse ukazala,... hlavu jsem mela jako patraci balon, ale myslim, ze do toho rychle zapadnu. Jeste nevim, jak casto budu chodit a ktere dny, ... zatim pry asi 2x v tydnu a zaskoky za dovolene. No uvidim, necham se prekvapit. Ale rychle to uteklo a ja jsem prisla zase trosku do kontaktu s lidma a nepripadala jsem si jenom jako matka ;-)
A ted uz letim do pelechu, rano vstavam v 6 hodin, ... grrrrrrrr




1 komentář:

  1. Ať ti to jde zítra stejně dobře jako dneska!!! Budu na tebe myslet...

    OdpovědětVymazat