sobota 2. května 2009

40. Den

Sobota, ... pohodova slunecni sobota ...



Tak abych nebyla pozadu, tak jsem dnes take vyrazila na pampelisky :-)




Rano Alex pripravil snidani s Nenynkou a donesli mi ji do postele. Tak se mi hned lepe vstavalo :-) Potom jeli spolu na anglictinu a ja sla do mesta. Dneska jsem si udelala radost ja, koupila jsem si boty. Kdyz jsem se vratila, udelala jsem obed a pak jsme jeli na detske hriste. Neny nam usnula v aute a tak jsem si rikala, jestli to ma vubec cenu tam jet. Ale kdyz videla hriste, okamzite se probrala a vylitla z auta jako blesk a hned mela dobrou naladu.

Na hristi byla takova mala pout, coz jsme ani nevedeli, takze Neny hnala rovnou na kolotoce. A taky neco k jidlu, piti a zmrzlinka nemohla chybet.




Tady v tomto stanku meli super zmrzlinu. Jeste jsem takvou nevidela. Byly to smetanove kulicky a s ruznyma prichutema. Opravdu to byla mnamka. A ty "kornoutky" nebyly kornoutky, ale takova ksiltovka a tak si je Neny vzala domu, ze z toho bude jist zmrzku doma :-)




Neny se cpe zmrzlinkovyma kulickama.





Detske hriste je cele predelane, stromy jsou upravene a ted muzou deti i "splhat" na stromy.





Na piskovisti je ted lodicka.





A i zvirectvo se tam potuluje ;-)))





Navecer jsme venku grilovali a Neny si hrala s Tomem a ja kecala se sousedkou.

Ted dokoukam Superstar a pujdu spat. Alex ma zase zitra rano dlouhou trasu na kole, takze musim vstavat ja s Nenynkou.


3 komentáře:

  1. Ty upravené stromy musí být super! A takovou zmrzku jsem ještě neviděla!!!

    OdpovědětVymazat
  2. Odkvetlá pampeliška mi v galerii ještě chybí,ale po tom co už tady všichni vyfotili za krásy, se mi do toho nějak nechce :)). Hřiště vypadá moc pěkně a zmrzlinu by Julas určitě cpala, až by měla boule za ušima :))).

    OdpovědětVymazat
  3. Pampelišky jsou nádherné... ale i ostatní fotky jsou krásné a měli jste super den ;o)

    OdpovědětVymazat