středa 13. května 2009

51. Den

Streda, ... kouzelne srdicko ...



Odvezla jsem Neny do skolky a sla jsem do mesta. Je streda, tak byl na namesti trh. Koupila jsem si ty velke okurky nakladacky, kysele zeli a brambory.

Cestou domu jsem se zastavila v hrackarne a videla jsem, ze dostali zase "kouzelne srdicko", tak jsem ho musela koupit. Jedno uz Neny ma.





Kouzelne srdicko, jak rika Neny, je slisovany rucnik :-)




Kdyz se da do vody, ... nabobtna ...



... a mame rucnik. Takova blbustka, ale kolik to nadela radosti



Odpoledne jsme sli vsichni do mesta na zmrzku. Otevreli tady kousek od nas takovou malou restauracku, kde maji jenom ryby. Tak se tam chtel Alex podivat a hned si domu tahnul nejake morske potvory. To neni nic pro mne, kdyz se to jeste mrska na taliri ;-)))


4 komentáře:

  1. To je super srdíčko :-). Holky z něj budou mít určitě velikou radost, děkuji!!! Ta kapička se ti povedla!

    OdpovědětVymazat
  2. ten ručník v srdíčku to se mi líbí

    OdpovědětVymazat
  3. Jůů kouzelné srdíčko se mi moc líbí!!!!

    OdpovědětVymazat
  4. Jeee to znám, ale né srdíčko, já měla vajíčko a čtvereček ;o)

    OdpovědětVymazat