neděle 17. května 2009

55. Den

Nedele, ... u koniku ...



Dneska byl klidny, krasny a slunecny den. Byli jsme cely den venku,... na zahrade u baraku a jeli jsme se podivat na koniky. Moc jich tam sice nebylo, docelo nas to prekvapilo, ale kdyz jsme se vratili domu, tak nam soused rikal, ze byly dnes zavody koniku tady kousek od nas. Tak nam bylo hned jasne, proc bylo dnes ve stajich tak malo koniku a nikde nikdo. Jinak je tam vzdy plno lidi a vetsinou se muze Neny na nejakem povozit.



Konecne jsem nasla berusku a hned dve,... ale kvalita dost spatna. I tak je sem dam,... kdyz jsou tak hezky u mazleni ;-)))











Tento konik je nejlepsi,... s tim neni zadna prace,... toho bych mohla mit doma i ja ;-)







A stahla jsem si LR, kdyz vidim, jake maji holky pekne upravene fotky, ... je to nejaka zkusebni verze, tak jsem si trochu hrala. Prvni a posledni tri fotky jsou upravene v LR.









Nenynka byla dnes tak unavena, ze po vykoupani zalehla a okamzite usnula. Ani jsem ji nestacila rict, at si jde vycistit zuby. Ja jsem taky pekne unavena, slunicko dela sve, ale hned je zase lepsi nalada.


6 komentářů:

  1. Teda, ty sis vyhrála. Zarazilo mě u tvých berušek, že nemají 7 teček! To je asi zase nějaká německá specialita, co? :-DDD

    Nenynce to moc sluší! Pěkná fotka!

    OdpovědětVymazat
  2. No parádní fotky, berušky nemaj chybu :-) A neny je vyfešákovaná. Lucka taky pořád chce šatičky, ale většinou jezdí na kole tak jí dám tepláky a nesmí ani pípnout:-)

    OdpovědětVymazat
  3. krásný koník, jen bych dala jemnější rámeček

    OdpovědětVymazat
  4. Super portrét Neny ;o) a upravované fotky v LR jsou krásné a nejvíce se mi líbí ten kbelík v sepii ;o)
    Písla jsem Ti na mail, snad došel ;o) kdyby náhodou ne tak můj je tomas.kopacek@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Fotky pěkné, ale rámeček to ruší. Třeba u té prvné fotky dost výrazně. Ale zase já tomu houby rozumým :).

    OdpovědětVymazat
  6. Krasne fotecky, berusky a hlavne ten konik se mi libi! :)

    OdpovědětVymazat