čtvrtek 14. května 2009

52. Den

Ctvrtek, ... vesela nalada ...



Jako kazdy den jsem Neny odvezla do skolky, doma poklidila a jela jsem ji dnes, jako kazdy ctvrtek po O vyzvednout, protoze mela balet. Prijely jsme domu, napapkaly jsme se a pockaly, az prijde tata domu.

Neny mela dnes obzvlast veselou naladu a byla moc hodna. Sama si hrala v pokojiku s panenkou.






Kdyz dorazil Alex, sli jsme ven. Nenynka na kole uz radi jako cert. Ja cvakala jednu fotku za druhou, ale venku tak strasne foukal vitr, coz teda nebylo na foceni kyticek nic moc. Skoda.




Tohoto motylka jsem chtela vyfotit v cele krase, ale jak foukalo, tak vzdy dal ty kridla k sobe a proste se nepodarilo.










Kdyz jsme prisli pred barak, tak jsme se zakecali se sousedkou a Neny si zacala uz venku sundavat boty ;-)




A kdyz jsme prisli nahoru, napustila jsem ji vanu a byla tak "rozjeta smichem", ze jsme ji s Alexem hodili do vany oblecenou. Nejdrive se lekla, ze budu nadavat, ze ma mokre obleceni a aby nebyla tak vydesena, tak za ni skocil i obleceny tatinek ;-)))





4 komentáře:

  1. Vy jste teda rodinka srandistů :-DDD.

    A ty fotky se ti dnes moc povedly! Vítr nevítr, ta první je úžasná, motýlek také...

    OdpovědětVymazat
  2. Souhlasím, vlčí mák je nádherný a motálek taky.

    OdpovědětVymazat
  3. fotka ve vaně mě rozesmála :DDD

    Motýlek se mi líbí i se scvaknutými křídly, já ještě neulovila žádného.

    OdpovědětVymazat
  4. Teeeda, dnes máš jednu krásnější fotku než druhou, ale mák, motýlek a koupací fotka vedou ;o)

    OdpovědětVymazat