čtvrtek 21. května 2009

59. Den

Ctvrtek, ... den OTCU ...





Dnes je u nas Den OTCU!!! A je svatek!!! No, neni to nespravedlive??? Copak jsou ti chlapy neco vic, nez my zenske? Ze to musi byt svatek ;-)))

Tak Alex, ... tady mas ruzicku ;-)

Neeee, ... byl dnes na mne hodny, nechal me vyspat do ruzova. Vylezla jsem v pul dvanacte z pelechu.

Trosku jsem poklidila a sli jsme dolu na zahradu. Bylo venku 29 stupnu, tak jsme Neny dali trosku vody, at se "vykoupe". Ta byla cela nadsena a hned strkala hlavu pod vodu. Ona by pod vodou mohla snad bydlet.



Uz zacina dozravat a cervenat rybiz.



Odpoledne prisel Tom a Alisa, tak mela Neny kamose na hrani. Ugrilovali jsme masicko, udelala jsem salat a hranolky.








K veceru jsme se sli jeste projit a cestou domu nas chytla pekna bourka. Takze jsme prisli domu promaceny a sla jsem s Neny hned do vany.



Odpoledne mi volala kamoska, ze v sobotu mam jit na zkousku do te pizzerie a v utery bych mela jit uz normalne pracovat. Tak jsem na to zvedava a uz se tesim.
Zitra jde Neny u do skolky, Alex jde do prace asi jenom na 2 hodiny, musi tam neco dodelat.




3 komentáře:

  1. Do pul dvanacte?? FIHA! !:D se mas!! :D
    To bych uz snad ani nevydrzela tak dlouho :D

    a den otcu jsem zazdila :D

    OdpovědětVymazat
  2. Neny je potápka! Kája by to také moc chtěla umět :-). Ale má strach...

    OdpovědětVymazat