neděle 24. května 2009

63. Den

Nedele, ... pracovni ...




Rano jsem jsme musela vstavat v 6 hodin ;-( Hruuuzaaa! Pozitivni bylo, ze uz krasne svitilo slunicko, coz bylo az do vecera. Ja jsem prisla ve 12 hodin domu, Alex byl s Neny pry od 9 hodin venku.

Ve 2 hodiny najednou bylo v nasi ulici, o 3 baraky dal, 5 aut hasicu, policie a sanitka.
Tak se sla Neny s Tomem podivat, co se vlastne deje.



Soused nam rikal, kdyz tam mluvil s nejakym kamaradem, co tam byl jako pozarnik, ze pry tam v byte horel sporak. Podle toho, kolik tady bylo aut a lidi, by clovek rekl, ze horel cely barak.




Myslela jsem si, ze pujdeme na koupaliste, ale Alexovi se nechtelo a ja jsem take byla dnes takova linejsi, tak jsme byli cele odpoledne na zahrade a Neny se koupala.




A tento mladoucky ptacek se zatoulal k nam ke dverim ke sklepum a pradelne a chudak nevedel, jak se dostat pryc. Tak delal Alex s Neny zachranare. Ptacka vyndal na travu a ten nekam odletel.









Ja jsem dneska uplne vyrizena, vstavani v 6 hodin a potom cely den na slunicku. Nenynka okamzite usnula a ja si myslim, ze to dnes taky dlouho nevydrzim a usnu. Zitra ma byt 34 stupnu, tak premyslim, ze necham Neny doma a pujdeme na koupaliste, nebo ji vyzvenu drive ze skolky a pujdeme odpoledne.




3 komentáře:

  1. To je krásná mořská panna :-))

    OdpovědětVymazat
  2. Kája má dnes velkou radost z toho, že se umí potápět jako Nenynka! Už se těším na léto, jak se ty dvě vodnice budou topit v bazénu!!! :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Ta ručičková je nádherná a ještě se mi moc líbí ta poslední ;o)

    OdpovědětVymazat