pátek 29. května 2009

68.Den

Patek, ... JUPIIIII ...




Rano jsem odvezla Neny do skolky a Alex jel opravovat nase auto. Ja jsem sla do mesta, vyzvednout Neny kalhoty, mela je na reklamaci a koukala jsem na letni botky pro Nenynku. Vzdy, kdyz ji musim koupit boty, tak mi to pripada jako bojovy ukol. S jeji velikosti 23/24 jit koupit boty na 4 lete dite, to neni jen tak. Vse je totiz jeste takove miminkovske. Prosla jsem par obchodu a nakonec zasla do meho oblibeneho. Tam jsem vyhlidla hned dvoje botky a sla jsem domu. Zrovna prijel Alex domu a tak jsme doleli nakoupit jidlo a vyzvednout Neny do skolky.

Kdyz jsme prijeli domu, uvidela jsem u baraku tuto ceduli. Tato obycejna cerno- bila cedule ma pro nas ale cenu milionu. Zitra bude asi muj nejstastnejsi den za posledni 3 roky,...... sousedka se STEHUJE !!! A ja zrovna nebudu doma :-))) Docela rada bych tu komedii videla :-)


Odpolede jsme sli s Nenynkou ji vyzkouset ty botky,... oboje pasuji, ... tak ma jedny ke kalhotum a jedny k satickam. Stihla jeste oboje zajet,.. jedny si nazula hned v obchode a druhe potom tady venku na zahrade.



Ted si tady hraje Neny jeste s Tomem, Alex sel plavat. Budu muset ale pomalu Nancy zahnat koupat.
Ja zitra vstavam do prace ve 4 rano,... doufam, ze se probudim ;-)
PS: A auto je opravne.

2 komentáře:

  1. Botičky, jak jinak, krásné! A mám také velkou radost, že vás sousedi konečně přestanou obtěžovat...

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné botičky jste holky koupily ;o)

    OdpovědětVymazat