neděle 10. května 2009

48. Den

Nedele, ... Maminka - dne ...




... tak takto Alex prelozil do cestiny Den matek ;-))) Rano mi prinesl s Nenynkou do postele pranicko. Nenynka na obalku namalovala "duhu", protoze zrovna prselo a pote zacalo svitit slunicko. To jenom vysveleni pro ty, kteri ziji v predstave, ze je ta obalka pocmarana :-)

Pripravili mi snidani a ja prisla k hotovemu.

Dopoledne jsme sli dolu na zahradu a vsude plno sneku, kteri utikali pred slunickem, tak jsem rychle dobehla nahoru pro fotak.




Udelala jsem obed, Nenynka vypadala ze usne, kdyz se koukala na pohadku, ale kdyz jsem zahlasila, ze jidlo je hotove, tak vylitla jako strela a slo se jist.

Odpoledne jsme vyrazili na prochazku.




Cestou jsem vyfotila nejake kyti, kdyz je ten Den matek, tak jsou kyti na miste.




... a timto chi taky moc poprat moji mamince ... mamko, vse NEJ k dnesnimu dni, hlavne zdravicko, to potrebujeme nejvic, ... mam Te moc rada a styska se mi. Snad to nejak vyjde a co nejdriv zajedeme zase do Prahy, uz jsme Vas dlouho nevideli.




A taky preji vsem ostatnim MAMIMKAM tady,... at Vam delaji deticky jenom radosti.


3 komentáře:

  1. Ahoj holky, no krásné fotečky. Já žiju, jenom jsem se teď týden dávaa dohromady. Pavel říkal, že jsi psala na skype. Večer jsem vždycky odpadla. Bylo mi blbě, ještě teď vykašlávam zelený hnusy.... fuj.

    OdpovědětVymazat
  2. Maminka dne - KATKA!!! :-DDD Vše nejlepší!

    OdpovědětVymazat