pátek 5. června 2009

75. Den

Patek, ... schovane boty ...




Rano jela Neny s Alexem zase do skolky, ja jsem trosku poklidila doma a pak jsme sla s Alexem do mesta. Musela jsem jeste do nemocnice odnest doporuceni na ocni, jak jsem byla vcera, protoze jsem si ho vcera nestihla vyzvednout. Pak jsme si s Alxem zasli na obidek.

Odpoledne jsme vyzvedli Nenynku, ... dnes nam to trosku trvalo, protoze jsme 40 min hledali jeji boty. Deti maji novou hru a schovavaji jinym boty. Kdyz jsme je konecne nasli, Neny byla oblecena a pri odchodu vzala ona boty nekoho jinyho a chtela je schovat. Potvora jedna. Tak jsem ji vysvetlila, ze to se nedela a ze uz to nechci nikdy videt.



Jeli jsme do Frankfurtu, do jednoho obchodaku. Ptala jsem se tam, co se deje s nasi pevnou linkou, ze stale nejde. Nic moc jsem se nedozvedela, musime jeste cekat. Dali jsme ale vypoved, protoze me uz cekat nebavi a prodejce nam rekl, ze nas Arcor se spojil ted s Vodafonem a vlastne uz neexistuje(proto to asi nikoho nezajima) a tim padem pry muzeme dat vypoved, i kdyz smlouva jeste bezi. A udelali jsme hned jinou smlouvu s Telekomem a pokud to vyjde, tak dostaneme jeste tv LG zadarmo. To by nebylo spatne. Tak ted jenom doufam, ze prijmou nasi vypoved.

V obchodaku byly dneska vystavene stare kola. Moc fotit neslo, porad prochazelo plno lidi,, spatne svetlo, ...



Zitra jdu do prace, ale az od 10ti hodin, takze nemusim tak brzo vstavat. Hura :-)

5 komentářů:

  1. vždycky tu najdu nějaké zajímavé fotky ;o) ten kočárek mi připomíná dětství...v podobném jsme jako děti na vesnici řádily

    OdpovědětVymazat
  2. Ty děti jsou ale potvůrky! :-) Kde měla Neny boty???

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherná fotka krajinky....
    No a taky by mě zajímalo, kdepak byli botičky?

    OdpovědětVymazat
  4. Teeeeda ta první fotka je překrásná ;o)

    OdpovědětVymazat
  5. Boticky, ... no ty zastrcil nejaky klucik za kos, ve kterem jsou gumaky, co jsou uz detem male a rodice je nechaji ve skolce.

    OdpovědětVymazat