pondělí 8. června 2009

78. Den

Pondeli, ... skolka stavkuje, deti se nudi ...


Rano jsem musela odvezt Alexe k dr., chtel se vydat sam a pak mi volal, ze pry nemuze seslapnout pedaly u auta, takze jsem se musela rychle oblict a pripravit Neny a jelo se k dr. Nikdo Alexovi ani na koleno nekoukal, dostal jenom novou neschopenku a tim navsteva dr. byla ukoncena. Zitra po vysetreni bude vedet uz vic.

Skolka opet stavkje, dnes i zitra a tak se deti vylozene nudi doma. Dopoledne jsme preckali, najedli jsme se a sli jsme dolu na zahradu. Zrovna prisel Tom a Alisa k babicce, tak mela Neny hned o zabavu postarano .



Odpoledne jsem vzala Neny a Toma a sli sjme na prochazku. Deti se chtely jit podivat na tyto osklive broucky,... mnozi se ted jako houby po desti, je jich zase vsude plno.







Tento cerveny lupen me prastil do oka, kdyz jsem ho videla v trave. Prvni, co mne napadlo ... podzim.



A potkaly jsme jeste tuto housenku. Ta byla oskliva, az byla hezka :-) Cela cerna a mela stribrne tecky.




A u Tomovo babicky uz jsou krasne tresinky, ... i par malin jsme si dnes uz otrhaly.




A kdyz se slo domu, tak Neny a Tom radili. Tema bylo : " Jsi muj kamarad - nejsi muj kamarad ". Jsi muj kamarad, znamena dat palec nahoru, ... nejsi muj kamarad, palec se otoci dolu. Uz nekolikrat jsem to videla u Neny ve skolce,.. kdyz pride, tak uz tam jeji kamosky vzdy jsou a tak si ukazuji palcema, jestli jsou dnes kamosky, nebo ne :-)



8 komentářů:

  1. Dneska mě všechny fotky nadchly. ta první, ta je úúúžasná- tedy nejúžasnější z nabízených ;-))

    OdpovědětVymazat
  2. A mě se líbí nejvíc třešně. Joj, až jsem na ně dostal chuť.

    OdpovědětVymazat
  3. první fotka je opravdu úžasná, ale líbí se mi i ta housenka :-)

    OdpovědětVymazat
  4. To jsou kámoši jak hrom! Neny a Tom :-DDD.

    A mě se moc líbí ten železniční most! Já totiž takové fotky vůbec fotit neumím a obdivuji, že tobě to jde...

    OdpovědětVymazat
  5. tak první a poslední fotka jsou nejlepší, ty se mi moc líbí
    housenka taky pěkná, ale tu jsem radši ani nerozklikávala, abych se nelekla :)

    OdpovědětVymazat
  6. Uzasny fotky, prvni a posledni je nej, ja tyhle fotky miluju, kdyz se sourozenci maji tak radi :))) a taky libi most :)

    OdpovědětVymazat
  7. no fakt už nevím, co psát!! Jen zírám a zírám a kochám se a kochám ;o) Naprosto úžasné a překrásné fotky. Ta první a koleje jsou nej nej ...

    OdpovědětVymazat