čtvrtek 25. června 2009

95. Den

Ctvrtek, ... slunickovy den ...


Od rana tady svitilo slunicko a tak jsem premyslela rano, zda mam dat Neny do skolky, nebo ji nechat doma a jit na koupaliste. Potom jsem se porozhledla po byte a bylo to jasne ;-)))
Odvezla jsem ji do skolky, doma jsem uklidila, pustila pracku a sla zehlit. V jednu hodinu jsem Neny vyzvedla a sly jsme na koupaliste. Byly jsme tam cele odpoledne, az do vecera. Alex byl v praci a potom sel na terapii na jeho koleno.


Kdyz jsme se vratily z koupaliste, tak zrovna co jsme prisly na zahradu, zacalo poprchavat. Pak zacalo poradne prset, ale jenom chvilicku a hned zase svitilo slunicko. Videla jsem krasnou duhu, ale nez jsem dosla domu a vytahla fotak a vyklonila se z okna, tak uz zacala mizet.


Dneska jsem nemela zadne fotky, tak jsem chtela vyfotit Neny, ... ta tezce protestovala a na kazde fotce se tvarila jako tady.

Potom sla do pokojicku a prisla, ze si udelala 2 culicky a ze ji mam vyfotit ( 1. fotka). Opet se tvarila, ze bych ji dala korunu



1 komentář: