úterý 23. června 2009

93. Den

Utery, ... stavkovaci utery ...



...jako posledni dobou kazde utery se ve skolce stavkuje, takze byla Neny doma. Trosku se zase nudila, i kdyz jsem se ji snazila zamestnavat. Udelaly jsme spolu tiramisu, Neny ho miluje a vlastne ho mame radi cela rodina. Potom jsme dojely koupit Tayle granule.

V poledne jsem udelala obed a sly jsme s Nenynkou na zahradu. Byly jsme tam cele odpoledne. Potom prisel Alex z prace, najedl se a sli jsme zase ven.



Vecer Neny zlobila, vubec nechtela jit dnes spat a uz i Alex byl nastvany, ... a to je co rict :-)))

Dnes jsem nejak vubec nevedela, co fotit. Tady je jeste jedno jablicko, co jsme dostali v nedeli na triatlonu, ... reklamni jablicko.





Ja jsem si ted udelala nehty, uz jsem si musela doplnit gel a ted si pujdu uz lehnout, rano vstavam ve 4 hodiny do prace. Alex musi odvezt Neny uz v pul 8 do skolky a potom pojede do prace.


2 komentáře:

  1. Ty mi děláš takové chutě! Kór když vím, jak máš tiramisu dobrou!!! Ta druhá fotka je super...

    OdpovědětVymazat