sobota 20. června 2009

90. Den

Sobota, ... Fest ...



Rano jsem odjela do prace a Neny byla s Alexem dopoledne na anglictine. Kdyz jsem prisla, tak Neny spala a ja jsem si zalezla k ni. Pak se probudila a hned kricela, ze kdyz uz jsem doma, tak ze pujdeme na to PARTY. Myslela tim, ze pujdeme do mesta. Je tady od patku fest ve meste.

Vic psat nebudu, jenom, ze to bylo krasne odpoledne. A protoze jsem ted par dni moc nefotila, tak dneska jsem udelala asi 300 fotek a vubec nevedela, jake sem dat. Tak si tady dnes trosku "vytapetuju" ;-)))
Lesni skritkove



A takove mel krasne nozicky


A takove rucicky
















Nenynka se nechala zase namalovat



Slepice s kohoutem a kuratkem, ... to bylo super, ... pohyby oravdu jako opravdove slepice. Jeste ted se musim smat ;-)




A takove krasne nozicky, mela slepicka

Bylo tady zase hodne Cechu s remeslama, ... tak tady jsou take dva ;-)



2 komentáře:

  1. Ty ses dneska vyřádila! Krásné fotky. Úžasní skřítkové...

    OdpovědětVymazat
  2. Parádní fotodokumentace, muselo to být supeeeer ;o)

    OdpovědětVymazat