úterý 2. června 2009

72. Den

Utery, ... koupaliste ...




Rano volal Alex, ze stoji na benzince, natankoval a nemuze zaplatit, pry nejde karta a nema zadne penize u sebe. Do 14ti hodn pry musi zaplatit, jinak na nej podaji trestni oznameni na policii ;-) Sel pry do banky a tam stali 3 chlapkove a vsichni chteli vybrat z bankomatu, protoze banka byla jeste zavrena,... ale upppsssss, .... bankomaty nefungovaly. Tak mi Alex volal, ze mam dojit do banky a vybrat penize u prepazky. Odvezla jsem Neny do skolky, cestou jsem se zastavila v bance a taky nesel ani jeden automat. Tak jsem potom nabehla do banky ke prepazce s tim, ze vyberu u prepazky. Byla jsem uz docela vytocena, protoze presne hodinu jsem litala po automatech a bankach a kdyz jsem konecne dosla do nasi a byla presvedcena, ze tam uz penize dostanu, tak jsem se jich taky nedockala. Nemela jsem u sebe taky totiz vubec nic a chtela jsem jit nakoupit. Pan v bance za prepazkou mi sdelil, ze mi zadne penize dat nemuze, ze ted ten program spadnul uplne a nemuze se podivat ani na konto. Tak jsem se uz vytocila a prohodila tam neco o tom, ze za takove sluzby platime mesicne poplatky a on mi zacal vysvetlovat, ze to je technika a kdyz nam doma nejde pc, tak ze si ho take musim dat opravit. V tom momentu se prihlal druhy chytry pan a zacal mi povidat neco o tom, ze to neni vubec zadny problem, ze to je technika a ze co maji rikat lide, ktere sedi nahore v letadle a dojde k technickemu problemu a letadlo spadne. To me vytocil jeste vic a odesla jsem s tim, ze nikdo nevi, kdy bude Sparkasse zase fungovat.

Dneska bylo krasne, tak jsem vyzvedla Nenynku drive ze skolky a sly jsme na koupaliste. Neny byla cela stastna, ze se muze konecne potapet v normalnim bazenu.





Vzala jsem fotak, ze udelam alespon par fotek na dece, protoze pred rokem nam plavcik rikal, kdyz jsem na koupalisti fotila, ze je to zakazane. No,... prislo mi to trochu k smichu, dnes ma kady mobil s fotakem a digi fotaky jsou tak malinke, ze ani nikdo nepozna, ze nekdo nekoho foti, ale chapala jsem to. Dneska se tam promenadoval takovy pupkaty tatik s velkym fotakem a fotil tak nejak vsechno a vsechny deti i dospelaky, ze jsem na drzovku vyndala i muj fotak, ... s tim, ze kdyz mi plavcik neco rekne, tak mu odpovim, ze tady uz s fotakem jeden beha ;-))) Nikdo mi nic nerekl, plavcik me videl asi desetkarat, ze fotim, ... naopak, .. chodily za mnou deti, jestli jsem taky od novin, ze chteji vyfotit. Pak mi bylo jasny, kdo byl ten pupkaty tatik ;-)














4 komentáře:

  1. Story s bankou dobrý, už se vidím, jak se vztekám u bankomatu :-))
    Fotky super, myslím, že by po nich v novinách klidně chňapli :-)

    OdpovědětVymazat
  2. A jak to nakonec dopadlo s tou bankou? Sehnal Alex peníze a zaplatil v čas? Moc se mi líbí ten upravený portrét v trávě a z koupaliště jsou také krásné mimentky ;o)Jsi šikulka

    OdpovědětVymazat
  3. Alex stihnul zaplatit,... Sporitelna zacala v poledne zase pracovat :-)

    OdpovědětVymazat