neděle 21. června 2009

91. Den

Nedele, ... dalsi triatlon ...






Ja jsem byla dopoledne v praci a Alex jel rano s Neny se podivat na zavody, kde mel take startovat. Po praci jsem jela za nima a byli jsme tam jeste cele odpoledne. Startovalo hodne Alexovo kamaradu se kteryma trenuje. Na fotkach je Markus(Nenynky kmotr a Alexovo nejlepsi kamarad)






Plavani 950 metru





... pak naskocit na kolo a odslapat 45 km ...




... a potom 10,5 km odbehat ...




Kola vystavene na prodej





Jeden zavodnik si nechal vytetovat logo IRONMAN :-) ... tak to jsem si musela vyfotit




A cele odpoledne zakoncila nase Neny,... pobavila vsechny divaky. Plavalo se na koupalisti, takze tam byl i detsky bazenek. Behalo tam vsude plno deti a dve holcicky si vytahly kalhoty a vlezly do vody. Nenynka to videla, okamzite sundala boty, vytahla kalhoty a sla take na to. Holcicky odesly a nase Neny pokracovala. Vylezla taky, najednou si sundala kalhoty a sla znovu do bazenu.









Kdyz jsem na ni zavolala, aby vylezla, tak se otocila a rozbehla se bazenem a zacala se v bunde potapet. Ja tam stala, nevericne koukala a ostatni okolo( asi tak 100 lidi) se jenom poradne bavili, co nase dite predvadi. Nakonec musel Alex sundat boty a v kalhotech pro ni sel. Takze oba mokre obleceni a jelo se domu. Ja tam stala ve svetru a klepala jsem se a ona se jde koupat v bunde. Je to dite normalni??? Neny byla tak utahana za cely den, ze hned v aute usnula.








Markus skoncil na 3. miste, coz je super!!! Markus GRATULUJEME!!!





1 komentář: