neděle 7. června 2009

77. Den

Nedele, ... Emma ...




Ja jsme rano odkracela do prace a vratila jsem se pred 12tou hodinou. Alex to s Neny zvladnul dobre, pry byla moc hodna a i mi upekli spolu babovku.

Musela jsem hned jit vyvencit Taylu, protoze Alex nemuze chodit po schodech. Tak jsem vyvencila i Nenynku. Fotak jsem si nevzala a zrovna jsem videla asi 10 berusek :-) Nenynka si chtela vzit alespon jednu domu, ale kazda ji ulitla z prstiku. Tak jsem si rekla, ze vezmu fotak a pujdu neco vyfotit sama. Nenynka ale byla najednou ospala a usnula u pohadky a ja vytuhla s ni. Kdyz jsem se probudila, Neny jeste spala, ale venku lilo jako z konve. Takze bylo po foceni.

Odpoledne prisel Markus a Ilena s Emmou. Emmca zase pekne vyrostla, jsou ji 3 mesice a ma uz 7 kg (to mela nase Neny v roce :-) )

A tak jsem mela alespon co fotit, ... takze dneska fotecky Emmy








Emma s maminkou


5 komentářů:

  1. Ty ručičky jsou krásné! A Emča je kus ženský! Nemůžeme srovnávat ty naše hubeňourky, co v roce měly 7 kg s normálníma dětma :-D.

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné fotečky, ručičky dokonalé :))

    OdpovědětVymazat
  3. ty ručičky,tak to je nádhera...ta se ti moc povedla ;o)

    OdpovědětVymazat
  4. nádherný miminko, ručičky mě dostaly, krása

    OdpovědětVymazat