úterý 30. června 2009

100. Den

Utery, ... uz stovka ...



Jak ten cas leti, ... dnes je to uz 100 dni, co jsem zacala psat muj blog. Posledni dny nestiham a opravdu to flakam, na fotak neni vubec cas, ale pisi stale rada a jsem rada, ze jsem zacala. Doufam, ze pristi tyden uz bude klid a bude zase cas na rodinu, na foceni a na psani. Ted zaskakuji v praci za dovolenou, jeste do konce tydne.

Alex vzal Nenynku rano do skolky na kole a ja jsem doma trosku poklidila a poskladala pradlo. Potom jsem sla do mesta, mela jsem termin u kadernice a musela jsem nakoupit a vyridit par veci. Dojela jsem do skolky pro Nenynku, tam jsem dostala dnes jeji prvni skolkove fotky.

Kdyz jsme prijely domu, nafoukla jsem ji bazen venku a napustla vodu a Neny tam hned skocila. Ja jsem se sla domu vysprchovat (je teplo, dusno a 32 stupnu) a kdyz prisel Alex, predala jsem mu Neny a sla do prace.

3 komentáře:

  1. Gratuluju ke STOVCE a těším se, na další fotky!

    OdpovědětVymazat
  2. Na mém blogu najdeš ocenění svého blogu! Ráda k tobě chodím na kukačku :-)...

    OdpovědětVymazat