sobota 6. června 2009

76. Den

Sobota, ... Ach to zdravotnictvi ...



Dopoledne jsem byla v praci a Alex s Nenynkou na anglictine a potom u Toma na navsteve. Odpoledne me vyzvedli, jeli jsme jeste nakoupit neco k snedku. Ja jsem udelala obed. Jenom rychlovku, koupila jsem bazalku v kvetinaci a tak jsem udelala domaci pesto se spagetama.

Potom jsem doma uklizela, Neny si hrala a najednou slysim Alexe, jak rve na chodbe, at mu pomuzu. Otevrela jsem dvere a on nemohl vyjit schody. Byl ve sklepe, neco tam delal a nejak si vzrknul nohu a pry mu v tom "nemocnem" koleni prasklo, jako kdyby nekdo zlomil vetev . Sedel tam a ronil slzy a nemohl se zvednou. Pak se nejak dosmajdal do baraku a nahoru do bytu. Sedel tady uplne vyrizenej bolesti, tak jsem mu rekla, at si zajde na urazovku. Chtel tam dojit sam pesky, ale to ho hned preslo, tak jsem ho tam odvezla. Jeste, ze mame nemocnici vedle v ulici. Rekla jsem mu, ze tam s nim ale cekat s Neny nebudu, ze to bude urcite trvat, nez mu udelaji RTG a vse ostatni. Tak jsem odjela s tim, ze az bude hotovy, ze mi zavola a zase pro neho dojedeme. Jela jsem domu, vysla schody a uz volal. Jeste nez odchazel, tak rikal, ze snad tam nebude muset zustat a kdyby joooo, tak mi naridil, co mu mam pobalit. A jak zazvonil telefon, tak jsem si rikala, ze mi ted urcite rekne, ze ho vezou na sal. A ono NEEEE. Rikal mi, ze ho muzu zase vyzvednout. Tak jsem si myslela, ze si dela srandicky a nudi se tam, protoze je plna cekarna. Rikal, ze je opravdu hotovy a kdyz jsem se zeptala, co s tim kolenem ma, tak rikal, ze pry nevi. Pry mu dr. rekl, ze mu nepomuze, ze je uz v osetreni jineho dr a v utery jde stejne do toho tunelu, tak ze s nim delat nic nemuze. Tak se ho pry Alex zeptal, jestli si dela z neho srandu a on ze NEEE. Ze pry jestli chce, tak mu ZADARMO to koleno zabandazuje. Tak si nechal Alex koleno ZADARMO zabandazovat a pry si ma doma lehnout a podlozit si nohu a cekat do utery. Tot vse!!!

Tak jsem ho odvezla domu a od te dobry tady skuci, jak ho to boli, ze se to neda vydrzet, ... kdyz si stoupne a chce nekam jit, tak rve bolesti, ... dalsi problem je, ze ma pristi sobotu jeho triatlon zavody a uz je 100% jiste, ze na start nepujde. A to je pro neho to nejhorsi, ... ze cely rok se honil a trenoval, tak kdyz jsou vsechyn ty zavody, tak nemuze ani chodit.

A ja chudak tady mam nemocne " velke dite " , .... asi vsichni znate, jake to je :-))) Uz aby bylo utery a vedl, co s tim kolenem ma. Ted uz to vypada urcite na operaci, to mu rekl i ted ten dr. na urazovce, ze pry ho stejne asi v utery hned odoperuji.



Takze ja jsem mela dnes program a ani jsem zase nestihala vzit fotak do ruky, tak jsem navecer alespon vycvakla "stavbu" pred barakem. Venku prselo cely den, tak jsem nikde venku nebyli a ja hledala, co bych vyfotila. Koukla jsem z okna a vycvakla trubky z leseni a nejake drevo a jerab.

Neny se fotit vubec nechtela, tak jsem zautocila na krecky :-) Ti spolupracovat take nechteli, ale nalakala jsem je na piskoty :-)






Vecer prisla sousedka, zitra odletaji do Spanelska, tak mi davala klice, abych jim vybirala schranku a zalevala doma kytky. Nakonec jsme se zakecali a byla tady skoro 2 hodiny.
A ja ted pujdu pomalu spat, rano vstavam v 6 do prace. Jsem zvedava, jak to tady Alex zvladne s Neny, kdyz nemuze chodit.


3 komentáře:

  1. Super jeřáb!

    Chudák Alex, ten si užívá... A ty jsi asi ještě větší chudák, když to doma musíš poslouchat :-D.

    OdpovědětVymazat
  2. jeřáb je nádherná fotografi plná linií, moc se mi líbí!

    OdpovědětVymazat