sobota 27. června 2009

97. Den

Sobota, ... pizzeria ...


Nestiham, ... rano jsem vstavala ve 4 hodiny do prace. Kdyz jsem prisla, rikal mi Alex, ze mam zavolat do pizzerie. Tam mi rekli, ze potrebuji, abych sla do prace od 18 do 22 hodin. Tak jsem si trosku odpocinula a sla jsem, Neny jsem slibila, ze ji prinesu pizzu.


Fotit jsem nemela vubec cas, tak jenom v pizzerce jsem vytahla fotak :-)

Na prvni fotce se vari rajcatova omacka na pizzu.

... nudle se smetanovou omackou ...

... pizza v peci ...

A Alex slibil Neny, ze az prijdu z prace, ze ji probudi, aby si dala tu pizzu, ... nechtela jit totoz spat. Takze Neny ve 23 hodin se cpe pizzou.



A ja rano zase vstavam do prace a odpoledne zase do pizzerie. Nejdriv jsem nemohla najit praci a ted jak jsou dovolene, tak potrebuji vsude. Ted mam zaskok v pizzerce na tyden za jednu holcinu, co ma dovolenou. Takze ted budu kazdy vecer pryc a Alex musi sedet doma a hlidat. Neni moc nadseny, ze nemuze vecer ani do bazenu.


1 komentář: