čtvrtek 4. června 2009

74. Den

Ctvrtek, ... ocni ...



Rano odvezl Alex Neny do skolky a potom rikal, ze mela zase zalepene oci. Ja jsem se probudila a oci jsem taky nemohla rozlepit a mela jsem je cele opuchle. Dala jsem si kapicky, co mi dala tenkrat dr. na ocnim a bylo to trosku lepsi.

Odpoledn jsem vyzvedla Neny a sly jsme na balet a Alex doma varil. Prisly jsme domu a jidlo hotove, tak jsme se nabastili a Neny mela zase ty oci plne, tak jsme vyrazili na ocni.

Tento jednooky Mike byl v detskem koutku v ocni cekarne. Vylozene tam patril :-)))


Ja jsem se nechala taky prohlidnout a mame obe zanet spojivek. Byl tam takovy divny dr., pravdepodobne z Indie, ... nebylo mu vubec rozumnet, ... ale nic nam nedal, pry si mame ty oci 2x za den vytirat. No, to jsme tam nemusely chodit, to delam stejne a nekolikrat za den. Dvakrat za den to nestaci. Uvidime, jak to bude pokracovat.






Kdyz jsme sli domu, tak Neny videla zase telefonni budku a "volala babicce". Z kazde budky, kterou vidi, vola babicce :-)


Na tomto baraku bylo jmeno ulice a lampa namalovane, ...






A kdyz jsme prisli domu, Neny chtela popcorn,... kupuji vzdy ten do mikrovlnky v sacku, dnes jsem ho nemela, tak ho delala Nenynka s tatou v hrnci :-)







Jooo a dnes opet ve skolce cedule, ze v pondli a v utery je stavka. Ve ctvrtek je zase svatek,... tak ja nevim, proc tu skolku platime. A normalne do prace se tady taky chodit neda, pokud nemame nikoho na hlidani, protoze ty deti jsou vecne doma. Tak jsem ted opravdu rada, ze chodim do prace o vikendu.





3 komentáře:

  1. CHudák Mike, hned bych mu to očičko přišila! A Neny v budce! To nemá chybu :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ten zámek je přímo luxusní ;o) a ten název ulice s lampou jsou také super ;o) A školka - sice nestávkuje, ale zase má celé prázdniny zavřeno !!!!!

    OdpovědětVymazat
  3. Tak u nas je skolka otevrena cele prazdniny, ale kazde dite si MUSI vzit 3 tydny volno. U nas je skolka zavrena az na podzimmni prazdniny cely tyden

    OdpovědětVymazat