sobota 13. června 2009

83. Den

Sobota, ... triatlon ...





Ja jsem odkracela v pul 5 rano do prace . Alex mi volal okolo 9 hodiny, ze se Neny probudila v sedm rano a rikala, ze ji boli hlava za uchem. Tak se Alex dival, co tam ma a ono tam kliste. Protoze jsem nebyla doma a on nevedel, jak ho vyndat a zada bude mala dzet a necukne se mu pri vyndavani, tak s ni zasel k dr a tam ji ho vyndali.

Ja jsem prisla domu v pul hruhe, predali jme si Nenynku a Alex odjel s kamaradem se alespon podivat na zavody, na kterych mel dnes startovat. Byl cely nestastny, ze cely rok trenoval a ted, kdyz jsou vsechny triatlony,tak nemuze vubec na start. No joooo, nadarmo se nerika,.... sportem k trvale invalidite.



Ja jsem dneska nic nevyfotila, protoze Alex mel fotak a popravde jsem si myslela, ze priveze hezci fotky :-) . Proste ho nenapadlo, ze se da fotak nastavit taky na modus sport.

Ja jsem s Neny byla cele odpoledne na zahrade, byl tady Tom u babicky, ale dnes nemel nejak naladu si s Neny hrat a ta byla cela nestastna. Tom byl unaveny a bolel ho zub, doploledne byl u zubare a tak se jenom tak povaloval na zahrade. K veceru zacala Neny brecet, ze je pry nestastna, ze si s ni Tom nehraje, tak se nakonec umoudril a hrali si spolu. Alex dorazil az vecer, zrovna jsem se s Neny koupala. Ta dnes hned usnula, ani jsem ji nestihla dat pusinku na dobrou noc. Ja jsem dnes taky vyrizena, to vstavani me nici, jeste, ze to je jenom 2x za tyden :-). Ted uz jsem v posteli, zavru notas a jdu spat. Rano opet vstavam. Pokud bude zitra hezky, tak pujdem na koupaiste odpoledne.

3 komentáře:

  1. žjováááá,kde má ten závodník boty? 8-)

    OdpovědětVymazat
  2. ;-)))
    Kdyz doplavou, jdou rovnou na kolo a aby neztraceli cas, tak se obouvaji az za jizdy na kole. Boty ma zakliknute v pedalech, ... na te fotce to zrovna vypada, ze boty nema vubec, ale jsou tam :-)
    A ted koukam, ze na te prvni fotce to je videt, jak jsou ty boty zakliknute.

    Spis je "zajimave", jak chodi pri zavodech na zachod :-))) Nechodi, pousti to do kalhot ;-DDD

    OdpovědětVymazat
  3. Ta první fotka je úžasná ;o) a na to klíště pozor a raději malou hlídejte. Adámek měl boreliozu a přišli jsme na to jen náhodou!!

    OdpovědětVymazat