pondělí 22. června 2009

92. Den

Pondeli, ... rozbehany den ...



Vcera vecer mi volala znama, co jsem u ni delala v kvetinarstvi, ze by potrebovala, abych sla dnes do prace. Nejdrive jsem vahala, uz jen proto, ze mi ze dne na den rekla, ze uz nemusim chodit, ale hlavne proto, ze skolka stavkuje. Nakonec jsem ji rekla, ze zavolam rano do skolky a pokud Neny do skolky pujde, tak ze prijdu.
Rano jsem volala do skolky a rekly mi, ze je to jasne, kdyz musim do prace, tak Neny do skolky muze. Pak me ale napadlo, jak to asi bude, aby tam nebyly 3 deti a Neny nebyla rozhozena. Jake bylo moje prekvapeni, kdyz jsem ji privedla jeste o neco drive, nez ji vodim normalne a ve skolce uz bylo asi 20 deti. Videla jsem tam i deti rodicu, od kterych maminky nedelaji, protoze jsou na materske s mladsim sourozencem. Takze takto se stavkuje. To je presne to, co si myslim, ... bud stavkovat tak, ze skolka zustane opravdu zavrena, pak se budou pracujici rodice par dni rozcilovat a volat na urad, nebo skolku nezaplati a nebo at nestavkuji vubec. Proste jsou rodice, kteri jako "blbci" si nechavaji deti doma, nebo je davaji babickam, sousedkam,... a pak jsou rodice, kterym je to jedno a do skolky chodi, i kdyz deti doma muzou byt. No nic, ... vim pro priste. Zitra se opet stavkuje, ale to zustane Neny doma, mam volno.

Ja jsem odjela do prace, potom vyzvedla Nenynku a jely jsme domu. Kdyz prisel Alex, sli jsme do mesta, je tam jeste dnes ten fest.













Kdyz jsme prisli domu, slysela nas sousedka, ktera se vratila z dovolene, tak prisla hned nahoru. Mela jsem jeji klice, starala jsem se ji o kyticky. Prinesla Neny darecek, co ji privezla a kdyz jsem ji chtela vratit klice, tak jsem je nemohla najit. Bylo mi tak trapne. Vedela jsem, ze jeste dnes rano byly tam, kde davame i nase klice. Rekla jsem ji, ze az je najdu, ze ji je donesu. Zacala jsem se potit a litala po celem byte, Alex taky a porad jsme se ptali Neny, jestli nekam nedala ty klice. Ta si stale vedla svou, ze si s klicema nehrala. Asi po pul hodine hledani napadlo Alexe, ze se zajde dolu podivat do auta. Uz jsem si rikala, ze se asi zblaznil, co by asi tak delaly jeji klice u nas v aute. A bingooo,... nasel je v aute. Alex si je vzal, kdyz jsme sli ven, maji totiz skoro stejny svazek jako ma Alex. Myslela jsem si svoje ;-))) Ale hlavne, ze jsou na svete.
PS: Dnes byl Alex v praci, mluvil se sefem a ten mu stahnul vypoved, tak ve firme zustava. To je proste Alexovo sef!!! Vetsiho cholerika neznam. Kdyz ma spatnou naladu, tak dava vypovedi na pockani a za 2 dny vola lidem, ze maji zase nastoupit do prace. Par lidi dostalo vypoved uz 4x a porad jsou ve firme. Tak se musi zitra Alex odhlasit na pracaku a dojit na soud stahnout to odvolani. To je kocourkov. A jeste jedna novinka, od pristiho tydne maji zkracenou pracovni dobu, protoze nemaji praci, budou delat jenom 20 hodin za tyden, ale pry vyplatu dostane celou.

Žádné komentáře:

Okomentovat