pátek 12. června 2009

82. Den

Patek, ...



Nenynka se dneska tesila do skolky. Ja jsem cele dopoledne uklizela a po obede zehlila. Potom jsme jeli vyzvednout Neny do skolky.

Po skolce jsme se jeli podivat, kde budu zitra pracovat, volala mi sefova, ze mam jit na jinou prodejnu zitra. Tak jsme to jeli okouknout, abych to zitra rano nehledala. Cestou zpet jsme zastavili u jednoho rybnika, Alex rikal, ze tam jsou zaby. Hmmmm, zaby sice rvaly jako poblaznene, slyset je bylo az moc, ale rybnik je nove oploceny a tak jsme meli smulu.


Nasla jsem ale nahodou tohoto krasavce, jak zrovna pozira komara :-)


A tento konik mi take skocil pod nohy.





A potom jsme se jeli podivat jeste na koniky,.. dnes jich bylo opet malo, nevim, kde jsou vsichni posledni dobou.








A tato cica behala u staje.




Rano vstavam ve 4 rano do prace, takze dnes jdu drive spat. Nenynka ted zalehla, tak jdu jeste par kousku vyzehlit.




8 komentářů:

  1. Woooow nádhernýý fotky.... a ty vlčí máky :-) nádhera!!!

    OdpovědětVymazat
  2. JJ, dnes se ti dařilo! Máky super a ty koně! Jsem tě nevotravovala na skypu, tak sis mohla uklízet a žehlit, co??!!! :-DDD A kdo to bude dělat u mě??? No jo no, tak já jdu pokračovat v žehlení...

    OdpovědětVymazat
  3. jj, ... mas pravdu, vis co ja vse stihnu udelat, kdyz nejsi doma? ;-)))

    OdpovědětVymazat
  4. krasne maky, i vazka i konici! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ty máky jsou dokonalé a ta vážka také ;o) dnes máš parádní úlovky ;o)

    OdpovědětVymazat
  6. krásní koníci, máky dokonalý :)

    OdpovědětVymazat