pondělí 30. listopadu 2009

254. Den

Pondeli, ... vanocni nakupy ...



... rano jsem odvezla Nenynku do skolky a jela jsem do prace. Odpoledne jsem mela cas, Neny hudruje, kdyz ji vyzvednu brzo ze skolky, ze si chce jeste hrat s holkama, tak jsem zabehla do Realu a nakoupila vanocni darky, co jsem jeste potrebovala, ... kosik byl opravdu plny a ja mam snad vse, co jsem potrebovala a co jsem mela jeste koupit brachovi pro Kaju a jeste pro Gabcu, co chtela pro Kikcu a Kaju. Jela jsem vyzvednout Neny do skolky a potom domu. Pustila jsem pracku, najedly jsme se a potom prisel Alex. Ten si vzal Neny a jel s ni za Robetem, aby jeste "posteloval" auto, po te oprave a ja jsem sla jese dokoupit darky do mesta, co chtela svagrova pro Nenynku a ja jsem jeste musela taky dokoupit pro Karolinku. Takze mam snad vse,co potrebuji do Cech, jenom musim jeste vymyslet neco nasim, ... ptala jsem se mamky a hadejte co mi odpovedela??? "N I C ", jako vzdy, takze mi to neusnadnila a zita musim jeste vyrazit do mesta.
Vecer sla jeste Neny s Alexem na vanocni trhy, chtela na kolotoc a na bombonky. Kdyz se vratili, cekal tady na Neny jeji adventni kalendar, ... takze jsem ji musela povidat pohadky, jak okolo letel Jezisek a prinesl ji prvni darecek a zitra rano si muze otevrit prvni okenko, kde je jednicka, ... jak jinak, nejradeji by rozdelala hned celou krabici a vyndala vsechny hracky ze vsech okenek.
... me neni moc dobre, jsem strasne unavena a nejaka "vystavena" za ty posledni tydny, ... potrebovala bych si poradne odpocinout. A to me ted teprve ceka poradny kolotoc v Cechach. Zitra musim uz pobalit tasky a vsechny veci, abych na neco nezapomnela. Ve stredu uz nebude moc cas a vecer snad pojedeme. Pokud nebudeme stihat, tak vyrazime ve ctvrtek rano. Fotit jsem dneska nestihala, ale zachranil me bracha, ktery poslal fotky Jonaska

1 komentář:

  1. Nic je "dobrá" rada, "hezky" se podle ní nakupuje:-)Také ji často dostávám a něco vymyslet je někdy dost těžké. Jonášek na fotce je úžasné, krásné, roztomilé miminko:-)

    OdpovědětVymazat