pondělí 2. listopadu 2009

225. Den

Pondeli, ... z prace do prace ...



Rano jsme se prichystali a ja jsem jela do prace a Alex pokracoval dal, mel termin na fyzioterpii. Nedalo se nic delat, ale musel jet uz dnes autem sam, ale zvladnul to. Dostal zase dalsi "domaci ukoly", jak ma dal cvicit a Markus mu rikal, ze to chce cas, ze tam ma jeste dost krve, jak mel preplnene ty drenaze a nemohlo to odchazet, takze to chce cas. Ted mu vylezla ohromna modrina na stehne, chce to rozmasirovat a ma pry delat jeste pomalu a dal chodit o berlich, ale poctive cvicit.




V jednu hodinu me vyzvednul v praci a dovezl do druhe prace. Potom jel domu, byl tady zase nejaky architekt na tu vymenu toho dreveneho tramu v loznici. Kdyz odesel, jel Alex vyzvednout Neny do skolky a potom jel na kliniku, kde ho operovali na kontrolu. Vynadli mu stehy, dr. rekl to same, co Markus na fyzioterapii.



Potom jeli s Neny ke svagrove, Neny si hrala s Alicii a Carlosem a v 19 hodin me potom vyzvedli v praci. Nenynka mi v aute vypravela, jak spala u kamaradky, ale rikala, ze dnes chce spat se mnou, ... tak me to tak potesilo, ze se ji trosicku styskalo po mamince.





A hlaseni o Jonaskovi : ... dnes byla svagrova na kontrole v nemocnici, je pry vse v poradku, ze je pry uz dost dole, dr. rikal, ze bude mit snad 2,5kg, ... takze dalsi drobecek v rodine. Tak jsem se ptala brachy, jak to dela, ze dela tak male deti :-)))

1 komentář: