neděle 22. listopadu 2009

246.Den

Nedele, ... Venezuelanske povidani ...


... dopoledne jsem byla v praci a kdyz jsem prisla domu, poklidila jsem trosku a pustila se do vareni. Ve dve hodiny prisel Markus, Emma, Ilena a jeji rodice. Najedli jsme se vsichni a posedeli u kaficka, udelala jsem tiramisu, tak jsme si vsichni dotlacili pupiky, po tech haluskach.
...tak jsme meli krasne odpoledne, ja opet hltala povidani Ileny rodicu o tom, jak se zije ve Venezuele. Oni maji vzdy tolik zazitku, ... no spis pro ne normalni veci a my tady sedime s hubou otevrenou, kdyz to poslouchame. Jürgen(Ilenin tatka) doma pestuje orchideje a chodi s nima na vystavy, tak mi dal par typu, jak na ty moje krasavice, aby se jim dobre darilo, ... a hned mi je tady vsechny zkontroloval :-)
Kdyz vsichni odesli, tak jsme sli s Neny a Alexem na malou prochazku, aby nam poradne vytravilo na cerstvem vzduchu.

... a tyto tri kocky me zaujaly ve vyloze obchodu s obrazama ...

Žádné komentáře:

Okomentovat