neděle 15. listopadu 2009

238. Den

Nedele, ... navsteva ...
Rano jsem sla do prace, ... dnes tam byl teda blazinec. Vytocil me neuveritelne jeden zakaznik. Kdyz jsem skoncila, zavolala jsem kamosce Elwire, vcera v noci jsme spolu telefonovaly, strasne dlouho jsme se nevidely a rekla mi, ze mi musi v klidu neco rict. Tak jsem ji vyzvedla u ni doma i s jeji dcerkou Wikou a jeli jsme k nam. Alex uvaril obed, tak jsme se najedli a kecaly jsme. Holky si hraly, tak jsme mely klid a potom jsme sly na prochazku a do cukrarny na zmrzku. Holky si daly pohar a ja s Elwirou studene kakao s vanilkovou zmrzlinou a Bayleisem. Byla to mnamka.
Elwira me opravdu dnes prekvapila, rekla mi, ze se bude rozvadet. Zacala si hledat novy byt a chce se odstehovat. A ja naivka jsem si myslela, ze zrovna oni dva maji to nejstastnejsi manzelstvi. Je pravda, ze obcas byla takova zakriknuta, ale vzdy to nejak svedla na to, ze by chtela jet "domu" do Polska a tak jsem si myslela, ze se ji jenom styska. Nejdrive mi nechtela rict duvod, ... hrala to na to, ze si uz nerozumi a ze ji udelal neco, co mu nemuze odpustit a neveri mu. Tak me hned napadlo, ze ma jinou, ale zrovna na neho mi to vubec nesedelo. Vrtala jsem do ni tak dlouho, az mi to rekla. Chtela totiz ode mne nejakou radu a tak jsem ji vysvetlovala, ze tezko radit, kdyz vlastne nevim, co maji za problem. A potom z ni vypadlo, ze ji cas od casu "propleskne". To me opravdu sokovalo, protoze vim, ze chodi kazdou nedeli do kostela a jsou verici a tak jsem si myslela, ze u takovych lidi se takove veci nedeji. Opravdu by me to ani ve snu nenapadlo.

... a kdyz jsme sly domu, na jednom obchode byla velka cedule " Ich bin frei", ... musely jsme se zacit smat a hned udelat fotecku ;-)

4 komentáře:

  1. Myslím, že to je typické. Takové věci se na lidech většinou nepoznají. Navenek kostel, doma násilí. Pryč od něj. Ti lidé se prý nikdy nezmění.

    OdpovědětVymazat
  2. Koukám, že jste si to moc užily! Pěkné koláže a moc mě pobavilo "Ich bin fei!" :-))) Je dobře, že se kamarádka rozhoupala a odchází...

    OdpovědětVymazat
  3. Jo...kdyby věřící byly jen dobří..dějiny by vypadaly jinak:-(

    OdpovědětVymazat
  4. Jojo, souhlas- nevěřím v nápravu násilníků a alkoholiků- alespoŇ v mám okolí se to nikdy nepodařilo, zůstalo vždy jen u slibů- a život s takovým člověkem za asistence dětí- to je opravdu utrpení! Myslím, že se Elvíra ještě může pohlédnout po někom, kdo s ní bude vlídněji zacházet...

    OdpovědětVymazat