úterý 1. prosince 2009

255. Den

Utery, ... tak mam darek ...



... tak dneska rano jsme zaspali, ... Nenynka prisla rano cela nedockava, ze si chce hned otevrit jeji prvni okenko na adventnim kalendari, ... Alex znacne rozespaly ji rekl, at jde jeste spat, ze je moc brzo a ze az budeme vstavat, ze si otere okeno, ... potom se podival na hodinky a tam 7:55 !!! Tak jsme vylitli vsichni. Neny otevrela okenko s jednickou a byla tam princezna, ...to bylo radosti. Hned ale hlasila, z do skolky si to brat nebude, aby to neztratila :-)
Odvezli jsme Neny do skolky, me Alex do prace a on jel take do prace. Me z prace odpoledne vyzvedl kamarad a odvezl me pro Neny do skolky a potom domu. Alex dnes potreboval auto, protoze jel po praci jeste s necim pomoct kamaradovi a vratil se az pozde vecer.
Ja jsem sla odpolede s Neny do mesta, musela jsem do banky, protoze mi prisla nova karta a ne jedna, ale hned dve. Takze jsem musela vyzkouset, na kterou pasuje muj PIN a druhou jsem odevzdala v bance.
Potom jsme prosly vanocni trh, Neny dala jizdu na kolotoci a sly jsme se podivat mamce na darek. Darek jsem koupila, takze uz mi chybi jenom tatka, ... ovsem tam jsem bezradna uplne. Volala jsem vecer mamce a odpoved byla jako vcera, NIC. Tak jsem psala brachovi, at poradi a ten take neporadil, sam take nevi.



... v jednom obchode nasla Neny tuto cepici a za kazdou cenu ji chtela, ... sundala si ji az u pokladny a to jenom proto, ze ji pani prodavacka musela ustrihnout cenovku. Chtela jsem Neny venku vyfotit, vzala jsem si fotak a kdyz jsem ho vytahla, tak jsem zjistila, ze baterka stavkuje, takze nebyla z venku ani jedna fotka. Ale dnes po koupani Neny chtela i "pozovat", ... takze sice v pyzamu, ale s novou cepici :-)

3 komentáře:

  1. Já bych chtěla fotku kalendáře..my máme konder z Německa, tam jsou vajíčka..ale s princeznami tedy nemáme:-)
    Když byl lukáš malej, tedy před 18 lety:-) jsme takky měli z N2mec hračkový..dodnes na to vzpomínám..(ne kluk ale já):-)

    OdpovědětVymazat
  2. Andy, vyfotim, ale vcera jsem to uz nestihla. Ted jsme na ceste do Prahy(jeste 250km), takze az se vratime, dodam fotku.

    OdpovědětVymazat