čtvrtek 26. listopadu 2009

250. Den

Ctvrtek, ... sedivej den ...


... i takto vypada Frankfurt ...


... dneska jsem odvezla Nenynku do skolky a jela jsem do prace. Volal mi Alex, kdyz jsem byla na ceste do skolky, ze vyzvednu Neny, ze ho boli koleno a nechce jet domu na kole, abych ho o pul ctvrte vyzvedla. Mela jsem jeste dost casu, ale domu se mi uz nechtelo, tak jse se zastavla za kamskou do prace, ... pokealy jsme a jela vyzvedou Neny. Od skolky jsem jela pro Alexe, ale mela jsem taky cas, tak jsem zastavila a udelala par fotek. Pesne tak, jak jsu ty fotky sedive, takovy byl i dnesni den. Cely den poprchavalo a bylo opravdu sedivo. Je az neuveritelne, jak to pocasi na cloveka pusobi :-(

Vyzvedly jsme Alexe a jeli domu. Alex si hral s Nenynkou a ja zehlila





1 komentář:

  1. To je skoro až depresivní. Ty průmyslové aglomerace dokážou vytvořit ponurou náladu. Pátek bude jistě barevnější:-)

    OdpovědětVymazat