pátek 13. listopadu 2009

236. Den

Patek, ... patek 13.teho ...







... rano, kdyz zazvonil budik, tak mi bylo hned jasne, ze dnes nehrozi, ze pujdu do prace. Pripadala jsem si, jako ze me nekdo fackoval celou noc. Alex odvezl Neny do skolky a jel na fyzioterapii.



Ja jsem zavolala svagrove, jak se dari Carlosovi, tak pry o neco lepsi. Ma byt ale v kazdem pripade 5 dni doma. Nas dr. ockovan vubec nedoporucuje (maji stejneho detskeho dr.), pry je to pro deti vetsi zatez, nez ta chripka samotna. On ma sam 3 deti a prostredni dcera pry taky ted mela praseci chripku a neockoval zadne sve dite. Pry nemaji blaznit, je to pry "normalni" chripka, jenom pokud se to do 5 dnu nezlepsi, tak se nasazuji ATB. Ja jsem premyslela, jestli si mam dojit take k dr., ale bylo mi uz lepe jak vcera, tak jsem rekla, ze nebudu riskovat, ze v preplnene cekarne nachytam jeste neco vic. Takze jsem zustala do tri hodin odpoledne v pelisku, vzdy jsem na chvilku usnula.


Alex vyzvednul Neny a jeji "cokoladovou kamosku" a hraly si tady cele odpolende. Vecer ji Alex odvezl domu a ja se sla s Neny vykoupat. A ted uz zase zalezu do postele, protoze rano vstavam do prace, ... doufam, ze bude zase lip

3 komentáře:

  1. Tak ta první princezna nemá chybu :-))).

    OdpovědětVymazat
  2. Také nevěřím očkování a myslím si, že klasickou cestou se to dá vyléčit. Jenže mediální hysterie dělá své:-)

    OdpovědětVymazat
  3. tady u nás je to hotová hysterie..tak mě těší, že to možná nebude až tak příšerný..jednou jsem tu pravou měla afakt bych to už nechtěla zažít:-(((

    OdpovědětVymazat