pátek 27. listopadu 2009

251. Den

Patek, ... vanocni trh ...


... dneska rano jsme musela brzo vstavat, ... vezla jsem Alexe do prace a to uz v pul 8. Potom jsem odvezla Nenynku do skolky a mela jsem jeste spoustu casu, tak jsem zasla nakoupit, mamce jsem koupila jeste jednu orchidej a jela jsem do prace.

Odpoledne jsem vyzvedla Neny ve skolce a jely jsme domu. Kdyz jsem prisla domu, Neny chtela pustit Kiku, tak jsem zapnula tv a nic, ... zadny signal. Nechapala jsem, co se deje, nesla ani jedna tv doma. Volala jsem Alexovi, cim by to mohlo byt, ... rikala jsem mu, co jde a co nejde a on rikal, ze nejde proud v baraku. V byte sel, ale nesel v baraku, takze nesel, zvonek, svetlo na chodbe, topeni, tepla voda, ... Sla jsem dolu ke sklepu a volala na domovni servis. No, jsme v Nemecku, takze sehnat nekoho v patek odpoledne na pevne lince nehrozilo. Tak jsem vzala mobil a volala na cislo mobilu, ktere tam ma ta firma napsane. Zvednul mi to nejaky pan, mluvil sice nemecky, ale ... Rikala jsem mu co mame za problem a on se vyptaval na vse mozne a PROC to nejde, ...pak mi rekl, ze mam jit ke skrince s pojistkama,... tak jsem mu rekla, ze tam jsem uz koukala, ale vse pojistky jsou nahozene. Dala jsem mu souseda, ktery zatim prinesl baterku a myslela jsem si, ze chlapy si asi o elektrice pokecaji vic. Po 15ti minutam uz jsem byla znacne vytocena, ... soused delal to, co mu ten pan rikal a nic nefungovalo. Potom se mel soused zase podivat nekam jinam, tak mi podal telefon a do me vjel takovy vztek, ze jsem panovi rychle vysvetlila, ze volam na mobil a ne na pevnou linku, ze kdyz jsem dneska vyndala ze schranky ten krasny dopis s rocnim vyuctovanim za byt( jak jinak- nedoplatek) a videla jsem, kolik nas stoji domovni servis, tak jsem sla zazvonit na souseda,jestli tam neni nejaka chyba. Panovi jsem teda rekla, ze za to co platime a jakou odvadeji zde praci cely rok, tak ze bych byla rada, aby nekdo prijel a ne ze ja se sousedem se budeme hrabat dle jeho "navodu" v elektricke skrince. Pana to znacne rozcililo, me jeste vic, kdyz na me zacal zvysovat hlas a chtel mi vysvetlit, ze si to muzeme udelat my, ze nez on prijede, tak to bude trvat minimalne pul hodiny, ... to me dozralo uplne a zacala jsem na neho rvat, at se se mnou bavi okamzite jinym tonem, ze jsme si spolu na pisku jako deti nehraly. To zase vytocilo asi toho pana a polozil mi telefon. Volala jsem Alexovi a nadavala venku, ze ten nedoplatek platit nebudu, ze to zaplatim, az budou u nas v lonici nekdy udelane ty drevene ramy a bude tady jiny domovni servis. V tom prisel "jeden" z toho jejich servisu, aby uklidil popelnici, kterou dnes vyvazeli a v tom mu nekdo volal. To byl asi ten, se kterym jsem mluvila ja. Tak se me ptal, co tady nejde, ja znacne vytocena jsem mu to rekla a on se me lamanou nemcinou zepta : " A co jste s tim udelala, ze to nejde???" Otocila jsem se a sla domu, jinak bych se uz asi neudrzela. Oblikla jsem Neny, ze pujdeme do mesta, sesla jsem dolu a slysim, jak tam hudra u sklepa, kde je ta elektricka skrinka ze nevi, co s tim ma delat. Radsi jsem odesla,protoze bych ho uz asi poslala do onoho mista .... proc ja se tento tyden setkavam jenom s blbcema???


... ve meste je ode dneska otereny vanocni trh, ... to bylo zase neco pro Neny a pro moji penezenku ...




... trosku vetsi panvicka, nez mam ja doma ...





3 komentáře:

  1. A já myslela, že tyhle problémy jsou typicky české. Jak je vidět, blbosti se úspěšně daří všude.Tak pevné nervy. Ale vánoční trhy vypadají hezky, v Praze začínají také tento víkend.Ráda je navštěvuji,ale nákupům se raději vyhýbám:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Souhlasím s jitkou..já tak žilav domnění, že v "kapitalistických " zemích je to lepší:-) jak to dopadlo?

    OdpovědětVymazat