čtvrtek 12. listopadu 2009

235. Den

Ctvrtek, ... praseci chripka ...



Rano jseme dvezli Nenynku do skolky a pak jsem sla ja do prace. V jednu hodinu me Alex vyzvednul a odvezl na dalsi sichtu.



Potom mi volal Alex, ze svagrova byla s Carlosem u dr. a ma praseci chripku. Asi hodinu na to, co mi Alex zavolal, tak se mi zacalo delat divne od zaludku a dostala jsem zimnici, ... nastesti byl v praci docela klid, ale vubec mi nebylo dobre. V sest hodin jsem musela zavolat Alexovi, aby prijel a pomohl mi v praci, ze to absolutne nezvladnu. Bylo mi hur a hur. V praci jsme to udelali a jeli domu.



Doma jak jsem vlezla do bytu, tak prvni cesta byla na sedacku a uz jsem se nepohnula. Bolelo me uplne vsechno, teplotu jsem mela sice jenom 38, ale citila jsem kazdou kosticku v mem tele.

Vecer jsem nemela ani silu nacvakat neco na klavesnici.

Bylo mi hrozne, ... bud mam chripku jako prase nebo praseci chripku ...

2 komentáře:

  1. Doufám, že to je jen chřipka jako prase!!! Držím palce, aby to nebylo naopak.

    OdpovědětVymazat
  2. chřipka je děsná každá, takže držím palce!!!

    OdpovědětVymazat