pondělí 9. listopadu 2009

232. Den

Pondeli, ... opet cele pracovni ...






Rano se nam nechtelo nikomu vstavat, ja jsem vcera usnula a nenastavia jsem si mobil na buzeni. Nastesti se probudil Alex, tak probudil me a potom Nenynku, ktere se vubec nechtelo vstavat.






Neny jsme odvezli do skolky, me Alex do prace a on jel domu. Vyzvednul me v jednu hodinu v praci a odvezl na druhou sichtu. Potom vyzvednul Neny ve skolvce a rikal, ze ta nemela ani jeden flicek po tele, tak s ni k dr. nejel. Porad nevim, jak to vymyslet, aby nejaky dr. videl ty jeji vecerni fleky po tele :-(






Vecer me Alex s Neny vyzvedli v praci a Neny prisla s lampionem, ... ve stredu maji lampionovy pruvod a uz se nemuze dockat. Dnes mi rikala, ze se musi jeste jednou vyspinkat a pak uz pujde do skolky s lampionem, ... tak jsem ji musela opravit, ze se musi jeste 2x vyspinkat. Zacina uz u ni pusobit kouzlo Vanoc, ... "pise" si uz seznam pro Jeziska :-) Teda Jezisku, lituji Te uz ted ;-)))




Na Mikulase pojedeme do Cech, protoze tady chodi jenom Mikulas a certi tady nejsou, ... tak certy pry nechce, rika, ze se jich boji. Tak na to jsem zvedava, jak to dopadne ...

1 komentář:

  1. No jo , v německu asi neny nemůže udělat z lampi´ónů žampióny jako Kája od gabči:-)

    tak paní doktorka bude muset asi večer k vám..co nějaká alergie na vodu, blbost?

    OdpovědětVymazat