úterý 17. listopadu 2009

240. Den

Utery, ... a je to tu ...




... nejdrive se blaznilo s praseci chripkou a ze se musi vsichni nechat ockovat a ted zacina blazinec cislo dve. Rocni dite dopoledne ockovane vecer zemrelo ...










... dnes je divny den ... cely den proprselo, venku cely den "tma". Alexovi rano volali z fyzioterapie, ze jeho maser Markus je nemocny a ze pokud chce dnes prijit, tak maji jenom jeden volny termin a to v pul 12. To se nam vubec nehodilo, protoze o pul 12 me mel zrovna Alex vezt do prace, ale nakonec jsem mu rekla, at tam jde a ja pujdu do prace uz v 11. Tak Alex odvezl Neny do skolky, potom jel jeste nekam neco vyridit a prijel pro me v pul 11 a chtela jsem jeste rychle zabehnout do kvetinarstvi se podivat na orchideje. Videla jsem v nedeli za vylohou, ze jich maji hodne a protoze jsem slibila orchidej mamce a moje prave odkvetla ( asi ji unavilo zapnute topeni), tak jsem chtela jednu i pro me. Vybehla jsem v tom desti do kvetinarstvi, vybrala tam 2 orchideie, zahledla jsem tam jeste opravdu hodne velike, ty meli kvety skoro velke jako dlan, ale nebyl cas a tak tam zajdu mamce jeste jednu velikou vybrat v sobotu. To mam VOLNO.










Pak me Alex odvezl do prace. Tam jsem se dnes vytocila do nepricetnosti, ... nas sef si do konce roku plati "kontrolora", ktery chodi kontrolovat zamestnance, jak pracuji. A zrovna dneska, kdyz jsem ja delala si to prihlal "pan kontrolor". Dve hodiny me tam vytacel, zdrzoval od prace a vykladal mi nastudovanou teorii, ale o praxi nema ani poneti.. Kdyz mi polozil otazku, jak bych ohodnotila jako ve skole znamkou 1-5, jak nas sef motivuje k praci, tak jsem mu chtela odpovedet, ze motivace je na bodu mrazu, kdyz dnes je 17.teho a vyplata ma byt 15.teho na konte a stale tam neni, ale v tom mi tam nekdo prisel, takze jsem mu nemohla odpovedet od srdce :-( Dulezite je, ze ma sef na to, si platit takoveho kaspara( a ze urcite laciny nebude), ktery nema ani paru o praxi, ale vyplatu zamestnancum neposle. Grrrrr ....









Vecer me Alex s Neny vyzvednul a jeli jsme jeste rychle nakoupit, protoze doma nebylo kafe. Pripravila jsem Neny do postele, Alex ji precetl pohadku.




A ja vecer telefonovala dlouho s Elwirou, ktera mi rekla, ze se dnes odstehoval jeji manzel ke kamaradovi. No, jsem zvedava, kdy zase nabehne domu, az ho kamarad naockuje, ze je blbej a odesel a vse ji tam nechal a ona je ted v klidu doma a ma vse, co potrebuje ...

2 komentáře:

  1. Tak koukám, že práce jako práce. U nás na pracovišti je to nemlich to samé. Hrůza

    OdpovědětVymazat
  2. Hlavně aby jí ještě nějakou nešoupl..:-(( A s tím šéfem..blbé, ale typické..koukám že i v Německu jsou blbové non plus ultra:-)

    OdpovědětVymazat