pátek 6. listopadu 2009

229. Den

Patek, ... prosim jednu vanilkovou ...


... tak jsem si rano pekne privstala, po 8 hodine jsme stali u detskeho dr. a tam velka cedule, ze dnes 6.11. se NEORDINUJE. Grrrrrrr ..... tak jsme odvezli Neny do skolky a ja jsem sla do prace.
Odpoledne me vyzvednul Alex a jeli jsme pro Nenynku do skolky. Takto jsme si dnes vyzvedli nasi dceru ;-)))

... pani ucitelka je malovala a Neny je pry princezna :-)
Potom jsme jeli nakoupit, vlastne jsem se jela podivat, jestli nemaji nejakou peknou orchidej, slibila jsem mamce, ze ji nejakou privezu. Orchidej zadna pekna nebyla, jenom 2 takove, ktere uz vypadaly, ze se jim moc nechce.
Koupili jsme par drobnosti a kdyz uz jsme jeli ke kase, tak Neny zahlidla "stroj na zmrzlinu", ... zacala hned, ze to chce koupit, tak jsem ji rekla, at se zepta tatinka. Na toho hodila ocicka a krabice byla v kosiku. Priznam se, ze kdyby bylo leto, tak ji to nekoupim, ale kdyz je venku zima a je vic doma, tak si z modelinou hodne vyhraje a Alex to dela s ni a ma trpelivost, coz ja na takove veci nemam

... a takze to u nas k veceru doma vypadalo jako v cukrarne a Neny jenom pokrikovala : " Maminko, chces vanilkovou nebo pistaciovou? "


PS.: Dekuji vsem za vcerejsi reakce na Nenynky "pupinky nebo fleky"
Misko, a je mozny, ze by lupenka pres den "nebyla videt" a vylezlo to az vecer? To je na tom prave zajimave, ... ona cely den nema nic a k veceru to zacne vylezat, nejprve male pupinky, ktere ale uz svedi a pozdeji se udelaji takove cervene kola a pripada mi, ze v prostredku to je svetlejsi. Je tezke to ted doma vecer zkoumat, protoze pod svetlem to take neni jako za deniho svetla a jit nekam k dr. je take tezke, protoze ordinuji vsichni do 17 hodin a to se ji to zacina tak v tu dobu delat, ... a rano zase nema nic.
Almerko, z ceho jsi mela tu koprivku? Ja opravdu uz jsem jako blazen a premyslim, co mame doma noveho, ... jidlo, prasek na prani, avivaz, ... nic me nenapada. I kdyz alergie se muze udelat i na neco, co ji do ted nic nedelalo.
PSS.: Dnes okolo 19 hodiny mi psal bracha, ze uz se mozna neco deje, ale pockaji a zatim do porodnice nejedou, ... od te doby se neozval, tak se to asi uklidnilo. Teda Jonasku, ty nam davas :-)

4 komentáře:

  1. katko, mamka má lupenku ato tedy vapadá jinak..nejsou to lupínky, spíše flrky takové červené šupinaté kůže

    a chtěla jsem se zeptat, od kolika let je tahle modelína podle tebe vhodná?

    OdpovědětVymazat
  2. Zmrzka vypadá super! Už se těším, až si s ní bude Kikča po Vánocích hrát :-). A princezna krásná!

    OdpovědětVymazat
  3. Na to se bohužel nikdy nepřišlo. Já jsem si potom nechala dělat testy na alergii. Krom různých stromů, květů, mi vyšlo, že jsem alergická na lískový oříšky. Ale jestli to bylo příčinou kopřivky, to nevím.

    OdpovědětVymazat
  4. Káťo,tak to ne.Ikdyž...když ty zasažený místa muž nemaže jsou víc vidět,když je namaže,min 2x denně,strácí se.Rozhodující je jestli se jí dělají"jakoby strupy"stvrdlá kůže,která se dá sloupnout.Potom to je s větší pravděpodobností lupenka.A ještě jedna věc.Má holčina bavlněný oblečení?Muže umělé nebo s přísadou umělého vlákna oblečení dráždí.

    OdpovědětVymazat