čtvrtek 5. listopadu 2009

228. Den

Ctvrtek, ... uz zase ...





Rano jsme odvezli Nenynku do skolky, ja jsem jela do prace a Alex dal na fyzioterapii. Okolo 12 hodiny mi zazvonil mobil a ukazalo se tam "Neny skolka", ... udelalo se mi uplne spatne, proc mi volaji ze skolky na mobil. Pani ucitelka volala, ze Neny beha porad curat, jestli to ma i doma. Tak jsem ji vysvetlila, ze zanet mocoveho mechyre nema, ze jsem s ni u dr. byla a curat chodi stale casto, kdyz ma nekde strach, ze by si nemohla dojit na zachod. Byly dneska se skolkou v mestske telocvicne a urcite mela Neny zase strach, ze se nebude moci dojit vycurat, tak litala porad, pokud to slo.
V jednu hodinu me Alex vyzvednul v praci a odvezl do druhe :-) Vyzvednul Neny ve skolce a jeli domu. Hrali si pry cele odpoledne a vecer me vyzvedli v praci.



Neny se vecer svlekla na koupani a UZ ZASE je plna tech cervenych fleku. Uz jsem s ni byla pred tydnem v utery u dr., dostala nejak sirup na alergie a dr. rikal, ze by to melo prestat a kdyz ne, mame prijit tak za tyden. Zajimave je, ze se ji to udela odpoledne jako pupinky a vecer se to o hodne zvetsi a hodne to svedi. Vubec nemam tuseni, co by to mohlo byt. Takze rano vstaneme aby jsme byli v 8 uz u dr. a nemuseli tam dlouho cekat.
Fotky nekvalitni, pouze dokumentacni, ... fotil Alex, kdyz jsem byla a Nenynkou ve vane.

4 komentáře:

  1. Taky chodím čůrat každou chvíli z nervozity..když mám jet někam autobusem..jdu padesátkrát

    OdpovědětVymazat
  2. JJ, Ryby :-D.

    Také mě zajímá, z čeho ty fleky jsou... Na fotkách to v náhledu vypadá jako týrané dítě :-).

    OdpovědětVymazat
  3. Můj muž má lupenku a podle těch fotek si myslím by to mohlo být ono.V tomhle počasí kdy ktomu nemůže sluníčko a musí být kvůli práci "zababušenej" s helmou na hlavě se mu to vždy zhorší.Třebas se to pro Nany vrací.Ale hádám,nejsem doktor,jen mám doma mužskýho co to má :-) .

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj!
    Mně to připomíná kopřivku. Už jsem ji měla 2x. Hlavně podle toho, jak popisuješ, že se malinký pupínky takhle rozlejou. A jak to je dál? Blednou, jsou vidět jen červený okraje a pak se ztratí, než zase naskáčou jiný? Je to alergická reakce. Tak přeju ať to dá brzo pokoj!

    OdpovědětVymazat