neděle 1. listopadu 2009

223. Den

Sobota, ... Halloween ...
... rano jsem se tady ve 4 hodiny rano motala po byte a nebyla jsem schopna se probudit. Den zacal opravdu super. Vylezu z baraku v pul pate a rano a pred nasi branou u baraku si zaparkoval soused auto, takze jsem nemohla vyjet s mojim autem. No, parada, ... jit nekoho budit rano v pul pate v sobotu a jeste, kdyz ten dotycny nema zvonek venku!!! Volala jsem Alexovi, ten se neprobudil, tak jsem musela nahoru, vzbudila Alexe a ptala jsem se ho, jestli ma na souseda telefon. Vim, ze spolu obcas telefonuji. Alex rikal, ze mu blbne telefon a to cislo tam nema. Tak se mnou sesel dolu a rval na celou ulici, ... soused se neprobudil, ale nastesti se probudila jeho babicka, ktera ma byt dole a dosla na neho zazvonit. Asi po 10 min rozespaly soused prikracel a s autem odjel.
Po praci jsem jela domu, najedli jsme se a jeli jsme nakoupit. Alex musel jeste do pujcovny vratit hru na Playstation, uz ji tady mel tyden.
Chteli jsme jet domu a po celem meste to tuuuutalooo a houkalo a tak jsme si rikali, co se asi kde stalo, ze jezdi tolik hasicu a sanitek. Najednou bylo cele mesto uzavrene a vsude policie. Nikoho nepousteli do centra. A tak jsme se ptali jedne damy v uniforme, jak se dostaneme domu, ze je vse uzavrene, tak az po ukazani obcanky(kde je bydliste) nas nechala projet. Ptala jsem se ji, co se stalo, tak se na nas tak podivala, ze by jsme to meli vedet, ze je cviceni nemocnice, policie a hasicu pro pripad katastrof, ... a protoze bydlime skoro v centru a hned vedle nemocnice, tak bylo docela problem se dostat domu.
Vykoupala jsem se s Neny a prisla na me takova unava, ze jsem v 19 hodin usnula driv jak Neny :-)

1 komentář: