středa 24. února 2010

340. Den

Streda, ... krasny slunecny den ...



... tak dneska se krasne vstavalo, ... od rana svitilo slunicko, venku bylo 12 stupnu, ... to uz je o necem jinem :-)




Mela jsem dnes dlouhy den ve skolce, ... od 8 do 16 hodin. Skoro cely den jsem sedela s detma v dilne a delaly jsme kyticky a motylky, ... musime to ve skolce jarne naladit.




Alex nas odpoledne vyzvednul a jeli jsme domu. Nenynka uz v aute zacala, ze je venku slunicko a tak ze chce na hriste. Takze nasedla na kolo a jela s Alexem na detske hriste. Dala jsem mu fotak, protoze jsem zadnou fotku dnes nemela. A ja jsem sla zehlit




Za tyden ma Nenynka narozeniny a jedeme do Prahy a ja vubec nemam cas ani na to pomyslet, pritom se tak tesim.




A ted jsem cely vecer uz konecne zpracovavala fotky ze skolky z karnevalu a zitra je ve skolce musim vytisknout.

3 komentáře: