čtvrtek 18. února 2010

334. Den

Ctvrtek, ... ptaci ...





dneska rano jsem se probudila, otevrela okno a slysela, jak venku "rvou" ptacci, ... to byla nadhera, po tech hromadach snehu a mrazech. Ze by uz opravdu prichazelo to jaro?





Odvezla jsem Neny do skolky a jela jsem do pizzerky a odpoledne jsem byla ve skolce. Delala jsem dnes s detma kyticky, udelala jsem jim sablonu a oni lepily a vystrihovaly. Tento tyden jsem delala jarni vyzdobu do jidelny, karnevalum uz je konec, tak to chtelo neco jineho. Udelala jsem ptacky z papiru a kyticky z barevnych "kukuricnych krupek" a vcera vecer na sezeni jsem dostala pochvalu od pani reditelky, ze pry to jeste takto pekne vyzdobene nebylo. Kdyz mi to dnes rikaly ve skolce, tak jsem se az zacervenala :-) Ale potesi to, to jo.



Kdyz jsme koncila o pul pate a sla s Neny k autu, svitilo krasne slunicko. Bylo to neco jineho, nez kdyz jsem ted chodila z prace domu a byla uz skoro tma. Tak doufam, ze uz to ted zustane, ten snih uz ted opravdu nepotrebuji, bylo ho letost az dost. Kdyz jsme prijely domu, vzal Alex Nenynku na kolo a on sel behat. Ja dosla s Taylou, vzala jsem fotak a videla jsem, ze uz i stromy zacinaji tak nejak pucet ...

2 komentáře:

  1. já už taky chci jaro..ale tady je pořádtak nějak zima...

    OdpovědětVymazat
  2. No tedy, tady nic nepučí a je pořád zataženo a zima (i když malinko taje). Tak doufám, že to dorazí i k nám. Hned by byla lepší nálada.Takhle si to užívám alespoň tady na krásných fotkách.

    OdpovědětVymazat