čtvrtek 11. února 2010

327. Den

Ctvrtek, ... Gorgeous Blog Award ...




Od Dasi jsem dostala dnes oceneni meho blogu. Moc me to potesilo a prekvapilo, ... Dasi, moc dekujiii. Jsem moc rada, ze ke me rada chodis a zaroven dekuji i vsem ostatnim, kdo nakukujete a take tem, co zanechaji komentar, ... vzdy to potesi ...



Pravidla tohoto oceneni : Zanechte jmeno a odkaz na toho, kdo Vam dal toto oceneni na svem blogu. Pak nominujte 5 blogu, o kterych si myslite, ze jsou uzasne.


A ja oceneni predavam:








Jsou to blogy, na ktere moc rada chodim, koukam na fotky a bavim se u cteni. A myslim, ze toto oceneni jeste zadna z nich nema. Tak holky, ... i ostatni, ... jen tak dal, at je co okukovat a cist, ... at uz veci radostne a vesele, ale i ty smutne a starosti a trapeni patri k zivotu, ... tak proc o tom nepsat a nefotit ...

6 komentářů:

  1. gratuluji ! ocenění si určitě tvůj blog i ty zasloužíš. Moc ráda si tady brouzdám :o)

    OdpovědětVymazat
  2. Jůůů, tak to gratuluji k ocenění a děkuji :-). Teď nebudu vědět, komu ocenění poslat... A zase se nebudu chtít opičit :-). Ty vopice jedna, co mi to děláš?!!!

    OdpovědětVymazat
  3. Gratuluji /já sem taky ráda chodím-nejen za krásnými fotkami!!/ a zároveň děkuji :-) To je tedy milé... se pokusím si ocenění taky vystavit na blogu, ale jestli to bude letos...;-) ??

    OdpovědětVymazat
  4. Tak já moc děkuji, katko...měla jsem blbý den včera akoukla jsem po ránu něž běžím do práce amyslím, že ten dnešní bude dobrý, i dáíky tobě!

    OdpovědětVymazat
  5. I mně začíná pracovní pátek kouknutím na mail a úžasem. Nejdříve tedy srdečná gratulace a zároveň velké poděkování. Sem já chodím moc ráda, jak za hezkým čtením a krásnými fotkami, ale je to i můj virtuální výlet za hranice:-) Děkuji moc a přeji hezký den. :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Oooo já moc děkuji. To jsem fakt nečekala. Ale vážně.
    A taky gratuluji. Je to tady takové čisťounké, barevné a veselé a fotky úžasné.

    OdpovědětVymazat