pátek 12. února 2010

328. Den




Patek, ... usinam ...





tak jsem se ted pristihla, ze jsem usinala. Ani se neni cemu divit. Rano jsme odesli pred pul osmou a vratili jsme se vsichni domu po osme vecer. Myslela jsem si, jak si o vikendu odpocinu a zase nic nebude, ... naplanovany uz je ted cely vikend.





Dopoledne jsem byla ve skolce, sefova mi dnes rekla, ze ta pani ucitelka, za kterou zaskakuji bude jeste mesic doma, takze mi prodlouzi smouvu o mesic, tak jsem rada. Jak to bude potom dal, to zatim nevim.




Potom jsem sla do pizzerky a kdyz jsem mela odpracovanou druhou sichtu, tak me vyzvedl Alex s Neny a jeli jsme k Tine. Ja jsem se nechala vylozit u obchodniho centra a sla jsem se podivat po obchodech. Musela jsem si udelat trosku radost a koupit si neco na sebe. Potom tam prisla Alicia, volala mi, tak jsme se sesly a sly jsme po obchodech spolu. Reknu vam, ze jsem se pekne zapotila, ... chodit po obchodech s desetiletou slecnou je pekne narocne. Ona se u vseho zastavi, na vse pul hodiny kouka. Kdyz ona byla v jednom obchode, tak ja jsem stihla projit jeste tri jine :-) Proste me ty tri hodiny s ni po obchodech uplne znicily.



Alex byl s Neny u Tiny, dodelal Carlosovi toho draka v pokojicku, ale fotak jsem nemela, takze vyfotim asi v nedeli, ... ale vypada to opravdu dobre

3 komentáře:

  1. ... ty malé parádnice se nezdají :o)
    No a na draka se těšííííím

    OdpovědětVymazat
  2. To prodloužení práce ti přeju.Jak jsi dopadla s šéfem cos tu psala o rozhovoru s ním?!Drak vypadal už na první fotce moc pěkně tak jsem zvědavá jak vypadá finální výsledek :-) .

    OdpovědětVymazat
  3. Ty jsi tak energická, katy, že jen to čtu, jsem unavená:-)

    OdpovědětVymazat