úterý 9. února 2010

325. Den

Utery, ... tak je doma zase poradek ...



... nejak posledni dny vubec nestiham, ... o foceni ani nemluvim, rada bych vzala fotak zase provetrat na vzduch ven, ale jak se dobre rika, jdu do prace za tmy a vracime se take skoro za tmy.



Dnes jsme rano odjely s Neny do skolky. Stale mame ve skolce dost deti nemocnych a ty, ktere tam jsou, tak jsou usoplene a pekne si pokaslavaji. Byt na me, tak jich pulku poslu okamzite domu. Nekdy nechapu rodice, ze jim neni blbe ty deti vzit do skolky, kdyz vidi, jak jim je a jake nudle jim tecou. Ale takova je asi doba, ... rodice se honi za praci a kor ted, kdyz se vetsina boji o praci.



Dneska jsme koncila v praci "uz" v jednu hodinu, mela jsem tam byt do dvou, ale posledni hodina byla priprava a holkam se dnes nic moc nechtelo delat, tak jsem sla o hodinu driv domu s tim, ze udelam doma neco s fotkama z festu, protoze se to nikomu nechce delat. A ted abych se priznala, tak jsem nic nestihla, nastesti to neni "domaci ukol", ktery musim zitra odevzdat :-)



Dojely jsme s Neny rychle nakoupit, potrebovala jsem patrony do tiskarny a neco malo k jidlu. Dosly jsme vyvencit Taylu a pak jsem se dala do uklidu, uz to bylo potreba. Tak se tady da zase bydlet. A ted vecer jsem vyzehlila hromadu pradla, tak jsem si trosku ulevila, ze jsem dnes neco stihla udelat

2 komentáře:

  1. No jo, katko, ono je to dvojsečné..taky nadávám, že děti smrkají..ale zase chápu ty mámy, když budou doma, z práce je pod nějakou záminkou vylejou..on už te´d se nikdo nehrne zaměstnana t matku s malými dětmi..a platit nájmy se musí...nesmí to ale hraničit s bezohledností..děti s teplotou lifruju domů hned..nebo telefonuju..i tak to zkouší...přivést..to už je hazard se zdravím apro to pochopení nemám!

    OdpovědětVymazat
  2. Andy, presne. Ja nemyslim ty normalne usoplene deti, ale myslim takove, co maji opravdu zlutozelene nudle, kasel, ze se pomalu dusi a uz jenom poslechem je slyset, jak spatne se jim dycha. A takovych tam mame plno. Spotreba kapesnicku je opravdu velika. A je to presne tim, co jsem psala, ... vsichni se boji o praci a obcas zapominaji ti rodice, ze by dite melo zustat par dni doma v klidu a teple

    OdpovědětVymazat