neděle 21. února 2010

337. Den

Nedele, ...





... ja jsem sla rano do prace a Alex s Neny jel k Tine. Neny si hrala s Carlosem a Alicii a Alex si odskocil na hodku do bazenu. Odpoledne me vyzedli v praci a jeli jsme domu. Ja jsem alespon neco vyzehlila z te hromady, co tady na me ceka.




A ja si tady ted jeste "uraduji", ... musela jsem jeste na netu koupit par veci, co povezeme do Cech a podivat se Neny na neco k narozeninam. Dneska jsem se musela smat, ... jeji dnesni prani darecku: saty, co mela Popelka na plese ( tak ty jsem ted koupila na netu), kolecove brusle (tak ty ji ted objednala Gabca) a pozoorrr! opravdovy mobil :-))) Tak to jsem vyprskla smichy. Tak ji na to Alex rekl, ze mobil dostane nejdrive, az pujde do skoly, ... jeji odpoved: " Vzdyt uz po prazdninach budu predskolak"

4 komentáře: