úterý 23. února 2010

339. Den

Utery, ... sek ...



... vcera vecer se mi vratila pekna ryma a tak jsem v noci spala nic moc a kazdou chvilku smrkala. Rano jsem byla nevyspalal a vubec se mi nechtelo vstavat. Neny byla take probuzena tak napul, ... ale nastesti se dnes rychle sama oblekla a vyrazily jsme do skolky. Ja jsem odjela do pizzerky. Pred polednem jsem zajela na urad podepsat tu pracovni smlouvu, takze zitra uz zase nastupuji do prace.


Vyzvedla jsem Neny ve skolce a jely jsme hned na postu, mela jsem tam doporuceny dopis do vlastnich rukou. Uz jsem si rikala, co to asi tak je. Vcera dopis od soudu a dnes dopis od byvaleho sefa. V dopise byl sek na 160 euro :-))) Trosku malo, ale asi zije v predstave, neco jsem poslal a mam klid. K tomu ke vsemu je na tom seku spatne napsane moje jmeno, takze ani nevim, jestli mi to v bance vyplati, nehlede na to, ze vyplaceni tohoto seku trva 10 dni. Tak jsem volala na soud, co mam delat, jestli vubec ten sek odnest do banky, ze to zdaleka neni castka, kterou mam dostat. Tak pry to do banky muzu dat, pokud budou ty penize za 10 dnu vyplacene, tak musim napsat na soud dopis, ze se meni pozadovana castka. No, bude to jeste kovbojka, nez se dockam kacek za to, co jsem odpracovala.



Odpoledne jsem sla s Neny vyvencit Taylu a zrovna se vratil Alex z prace, ... tak mu Nenynka zacala "cistit" spinave kolo :-)

3 komentáře:

  1. děděk myslí, že to zachrání, vi´d..má strach, jen do něj:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Hnala bych ho i se šekem. To je vlastně skoro úplatek, když to není to, co dluží a chce si tím vykoupit klid. Souhlasím s Andy, jen do něj:-) Držím palce, chápu, že je to nepříjemný, ale na to on zjevně spoléhá!

    OdpovědětVymazat
  3. Koukám, že je to se všude stejné :o( Držím palce ať vše dostaneš zpět a včas ;o)

    OdpovědětVymazat