neděle 7. února 2010

323. Den

Nedele, ... klasicka nedele ...




... Neny ma ted vstavani uz naprogramovano na 7 hodinu rano :-( Takze i dnes prisla v 7, ja cela rozespala jsem ji na jeji prani podala ovladac a koukala hodku na pohadku. V 8 hodin zacala mrucet, ze ma hlad, at ji jdu udelat chleba a cajicek. A tak pri predstave hladoveho ditete jsem se vyhrabala a sla varit ten cajicek a namazala jsem ji chleba.Na prani s arasidovy maslem a na to zavareninu. To jsou mi kombinace. To ma po tatinkovi, ten je stejne "prasatko" :-)





v 10 hodin jsme vsichni naskakali do auta, Neny a Alexe jsem odvezla ke znamemu, ktery si kupuje barak a chtel, aby se Alex podival, jestli se tam bude muset neco opavit. On ma totiz dve leve rucicky. Ja jsem odjela do prace. Alex mi potom volal, cely zdeseny, ze ten barak je hrozny a ze je tam prace jako na kostele a ze mu to rozmlouval, at do toho nejde.



Kdyz jsem prisla domu, Alex se nasoukal do sportovniho, ze jde behat. Vratil se asi za pul hodiny, cely zniceny a vubec nemluvil. Tak jsem ho ptala, co se deje a on si postezoval, dokonce i slzicka ukapla, ze to nejde, ze stale behat nemuze, ze to operovane koleno boli a ze je mu uz ted jasne, ze uz nikdy na start nepujde a ze je se zavodenim konec. Planoval na jaro nejaky maraton a potom nekolik triatlonu. Ja, ted uz gaucova pecka, to beru jinak a on byl asi zklamany, ze jsem ho ne dosatecne litovala. Ja to vidim jinak a to tak, ze byl operovany v listopdu, ted je zacatek unora a on uz ma od operace zase najezdeno tak 1000 km na kole a odplavano asi tak 70 km, ... jenom to behani prost nejde. Snad bude jeste trpelivej a zlepsi se to.


K veceru prisel Markus a Ilena s Emmou. Emma uz zase povyrostla a zacina uz delat prvni krucky. Nenynka premluvila Ilenu, ze ji mui namalovat a potom chtela Neny namalovat Ilenu. Holkam to opravdu sluselo :-) Ilena mi napsala ten dopis pro sefa, jeste me take utvrdila v tom, ze to musi vse zaplatit, tak uvidime. Zitra rano to odfaxujeme, ...jenom uz ted lituji tech, kteri jsou zitra praci, myslim, ze se sefem bude k nevydrzeni

1 komentář:

  1. jen do něj...a s laexem..to víš , chlapi, mjí to nastavený jinak...z každý nedokonalosti komplex..tak doufám, že se ten tvůj jěešrtě rozběhne:-)

    OdpovědětVymazat