čtvrtek 4. února 2010

320. Den

Ctvrtek, ... studovat x nestudovat ???

... Nenynka vypada dnes uz dobre, jeji krouzkove zardenky uz jsou na ustupu.

Rano jsem odvezla Neny do skolky a jela jsem do pizzerie. Potom jsem se premistila do skolky. Jedna pani ucitelka, co si ted dodelava skolu za mnou prisla, ze od zari se otvira u nas ve meste nova trida na studium a ze mam do toho jit. Zaslechlo to vice ucitelek a tak zacaly vsechny hucet, at si ty 2 roky udelam. Pry to bude u nas tak, 3 dny skola, 2 dny prace. Ve Frankfurtu to maji 3 dny prace a ctvrtek a patek skola. A tak ted premyslim, jestli do toho jit. Nejak si ale nedovedu predstavit, ze bych mela chodit jeste ted do skoly :-) Na druhe strane se mi v te praci moc libi, ... vrta mi to v hlave ted. Musim hodit pristi tyden rec s reditelkou, jestli by to slo a mohla tam zustat a optam se ji na tu skolu, jeji manzel tam pry pracuje, takze by mi urcite i zjistila, jake jsou podminky. Od roku 2013 totiz tady bude uzakoneno, ze musi mit mista ve skolkach i pro deti mladsi 3 let (1-3 roky), takze se bude muset otevrit "par" skolek a tim padem bude potreba hodne noveho personalu.

Dneska jsem si zase pry "splhla" v praci, udelala jsem novou info nastenku pro rodice pro 1. a 2. skupinu. Odpoledne jsem sla s detma zase tancovat, pustila jsem jim jejich oblibene Nenynky dvd a uz se tancovalo a zpivalo. Jakmile se ve skolce objevim, tak uz se ke me deti hrnou, kdy pujdeme zase tancovat :-)

1 komentář: