pátek 19. února 2010

335. Den

Patek, ... smlouva ...




... rano jsme jely s Neny do skolky, ... ja mela dnes sluzbu do 12 hodin. Kdyz jsem se sla oblect, sedela Neny s jeji kamaradkou u stolecku a zaslechla jsem jejich rozhovor. Nenynka ji vysvetlovala, ze ja jdu ted domu, ale odpoledne se pro ni zase vratim. Ze musim dojit vyvencit Taylu, uvarit a vyzehlit. Musela jsem se smat.



Nejela jsem domu ani varit, ani zehlit, ... jela jsem do pizzerky na druhou sichtu. Potom jsem jela zpet do skolky vyzvednout tu moji holcicku. Sefova byla nemocna, tak nestihla udelat novou smlouvu, tato mi dneskem konci, ale zastupkyne mi tam nechala papiry, ktere musim zase vyplnit a v pondeli odevzdat, v utery na mesto podepsat novou smlouvu a od stredy jdu zase do skolky. Ted mi smlouvu napsala do 30.4., ... takze vic jak 2 mesice, ... puvodne to melo byt na 6 tydnu, ... tak jsem moc rada a doufam, ze budu moci potom zustat i dal, alespon na tech 15 hodin tydne, ... ted mam dal 24 hodin tydne


Odpoledne jsme jely jeste nakoupit neco k jidlu. Nenynka behala po obchode, ze pry si musi vybrat darek k narozeninam, ... zustalo ale jenom u jidla

1 komentář: