středa 17. února 2010

333. Den

Streda, ... skola ...



... ufff, ... je mi divne jeste ted. Kdyz jsem vynadala dopis ze schranky a vidim tam razitko skoly, tak jsem si myslela, ze to je asi nejaky reklamni dopis. Otevrela jsem ho a co nevidim. Zluty dotaznik na zapis do skoly a u toho dopis, ze se mame s Neny 16.3. v 11 hodin dostavit do skoly k zapisu. Zacala jsem to rozdychavat a opravdu tezko jsem polkla. Vzdyt to neni tak davno, co se nam narodil ten nas malinky drobecek a ted po nas chteji, ze s ni mame jit za mesic k zapisu. Vzdyt ma jeste rok a pul cas. Za 14 dni je bude teprve pet.

Tak jsem se hned ptala ve skolce, pry to ted tak delaji, kontroluji uz hodne dopredu, co deti umi, je pry spousta deti, ktere jeste pred skolou neumi vzit poradne pastlku do ruky a nevedi poradne, na co jsou nuzky. Je tady hodne deti, ktere neumi nemecky a tak si to pry hlidaji.

Takze jsem zvedava, jak pochodime, ... docela se toho bojim, Neny posledni dobou, kdyz je neco nove, tak se stydi a nespolupracuje, ... a protoze tam bude nove uplne vsechno, tak to bude asi zajimave.

2 komentáře:

  1. No těpic....to jsou aktivisti..vždyť to může být takový rozdíl..co umí dítě v pěti av šesti....to nemůžu..prostě akurátní germáni:-)

    OdpovědětVymazat
  2. no hlavně ať tam neřeší jak po ni "jede Tomáš ze školky " jak vykládala naše Miš pani učitelce na zápisu před týdnem. Protože i když je už ta šestiletá na tohle má času dost :o)
    ale naštěstí se pani učitelka nezlobila a smála se dosytosti a říkala, že se na ní moc těší

    OdpovědětVymazat